No właśnie kochani pomóżcie, jestem całkiem zielona jeśli chodzi o ogrodnictwo, sadownictwo, kwiatki i całą tą resztę... Zmieniłam ostatnio mieszkanko, aby upiększyć salon kupiłam do niego kwiata doniczkowego, no i tu zaczyna się moja prośba do Was Co to za kwiat i jak się o niego dba, nie mam o tym zielonego pojęcia...
Witaj. Wygląda na jukę. Ponieważ ma jasne środki liści powinien stać w miejscu widnym, ale nie przy kaloryferze, chyba, że na kaloryfer założysz nawilżacze. Jak za duży urośnie, to można go obciąć na dowolnej wysokości i wypuści nowe piuropusze liści, a odcięte można ukorzenić.
zawsze czytałam, że jak kwiatek ma jasno zielone kolory na liściach, to powinien być w jasnym pomieszczeniu. Z tego co wiem, juki lubią widno, ale nie pełne słońce. Może być okno północne lub zachodnie. Choć u mojej mamy rośnie juka przy południowym i rośnie jak zwariowana. Podlewać dobrze jest tak, aby ziemia nie była wyschnięta i żeby na podstawce nie było wody.
to jest na 100% dracena(bardzo ładna) mam 3 lubią podlewanie umiarkowane u mnie stoi na oknie północnym bo w pełnym słońcu coś ją pali lubi jak jej sie liście przemywa wodą pozdrawiam i życzę sukesów
No właśnie kochani pomóżcie, jestem całkiem zielona jeśli chodzi o ogrodnictwo, sadownictwo, kwiatki i całą tą resztę...
Zmieniłam ostatnio mieszkanko, aby upiększyć salon kupiłam do niego kwiata doniczkowego, no i tu zaczyna się moja prośba do Was
Co to za kwiat i jak się o niego dba, nie mam o tym zielonego pojęcia...
bardzo proszę o pomoc, dzięki z góry
Witaj. Wygląda na jukę. Ponieważ ma jasne środki liści powinien stać w miejscu widnym, ale nie przy kaloryferze, chyba, że na kaloryfer założysz nawilżacze. Jak za duży urośnie, to można go obciąć na dowolnej wysokości i wypuści nowe piuropusze liści, a odcięte można ukorzenić.
A jak z podlewaniem i nasłonecznieniem? Narazie stoi przy oknie z żaluzjami, nie szkodzi mu światło słonaczne? może powinien stać w cieniu?