crisen, ja tez używam mozilli i już wiem jak zrobić linki aktywne. Musisz wklejać i wycinać "ręcznie" czyli nie myszką tylko używając skrótu ctrl+c i ctrl+v. Potem jak już jest wklejony link to bierzesz go w blok i prawym klaiwszem bierzesz edytuj link.
Bardzo dziękuję. To jednak jest dla mnie czarna magia. Jestem samoukiem i teraz muszę to pomału próbować aż się uda. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
A mnie nie wyszło...buuu Zagotowałam wieczorem mleko, takie ze sklepu, tłuste, pasteryzowane i homogenizowane w plastykowej butelce, gotowałam przez chwilę, żeby sie zredukowało, przestudziłam, dodałam szklankę kefiru i rano nic... mleko jak było tak jest. robiłam kiedyś jogurt i też mi nie wyszedł. Ale ser owszem, poczekam do wieczora i podgrzeje. Mój syn czterolatek bardzo lubi kefir i miałam nadzieję że będę mu robić sama. Mieszkam w Irlandii, a tu nie ma takich rarytasów, choć mają świetną maślankę, ale to chyba nie to samo. Kefir kupuję w polskich sklepach ale nie zawsze jest dostepny. Chyba coś nie tak z tym mlekiem
Wiesz mi tez ostatnio nie wyszedł po nocy ale jak poczekałam do wieczora to zrobił się. chyba było w domu za zimno więc nie mógł się zrobić. zostaw na dłuzej taki kiefir lub jogurt. ja robiłam na mleku z biedronki 3,2 % tłuszczu
dzieczyny wpadłam na pomysł zeby robić jogurt na bazie Aktiwi więc będzę robić i duzo taniej mi ona wyjdzie niz w sklepie ;-) mozna do dać po zrobieniu wisnie i smakuje jeszcze lepiej
wiem, jak zrobic jogurt, ale czy jest jakis sposob na zrobienie kefiru w domu?
W moich przepisach znajdziesz kefir ojca Grande . Robię często , jest bardzo dobry i łatwy . Polecam .
http://wielkiezarcie.com/recipe42420.html
http://wielkiezarcie.com/recipe42420.html
link aktywny
Basiaaa bardzo dziękuję. Zawsze mam linki nie aktywne. Używam mozilli nie wiem czy to dlatego?
a jak się robi jogurt ?
Ja robię tak samo jak kefir tylko zamiast kefiru daję jogurt.
Basia19 podaje przepis na jogurt. pohttp://wielkiezarcie.com/recipe15643.html
crisen,