Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Ocena WZ

• Autor: mint Data: 2009-12-01 15:23:03

Zobaczcie jak jest oceniane i wyceniane WZ :) - http://bizinformation.org/pl/wielkiezarcie.com

• Autor: smakosia Data: 2009-12-01 15:30:28

Łał! Nie znam się na tych wskaźnikach, ale już jestem dumna, że jestem "malutenieczką cząstką" tej żarłocznej społeczności :-)

Jak zawsze wielkie gratulacje dla naszych "góru"

• Autor: Rzymianka Data: 2009-12-01 15:34:47

Ja też gratuluje i pozdrawiam !

• Autor: mint Data: 2009-12-01 15:42:46

A oto "mniammniam", z tego co czytalam na forum, to wlasnie z tej strony duze grono uzytkownikow zasililo WZ i chyba go "uruchomilo" :)
    http://bizinformation.org/pl/www.mniammniam.pl

• Autor: Pampas Data: 2009-12-01 15:48:09

Wydaje mi się, że nie można tego poważnie traktować, bo nawet nie podają prawdziwych danych statystycznych. Są przekłamane o rząd wielkości.

• Autor: tineczka Data: 2009-12-01 23:46:48

Mozesz to absolutnie powaznie traktowac, strona nasza-klasa ma wartosc 130 pare milionow zlotych na rynku i tak napewno jest , jakby ktos chcial wykupic strone od wlascicieli.
    Nie rozumiem dlaczego myslisz, ze WZ nie jest warte tego miliona? Srednio ciekawe blogi zarabiaja na reklamach a WZ nic? Bardzo latwo jest obliczyc "wartosc" dowolnej strony wedlug miedzynarodowego indexu cen  internetu. 

• Autor: as Data: 2009-12-02 14:02:23

Nie podpuszczaj Pampasa. Chcesz by skusił się na te miliony i nas sprzedał? Niech myśli tak jak obecnie i niech nami zarządza. Lepiej nie będzie nam nigdy z kimś innym:)

• Autor: bahus Data: 2009-12-02 00:38:56

Użytkownik Pampas napisał w wiadomości:
    > Wydaje mi się, że nie można tego poważnie traktować, bo nawet nie podają
    > prawdziwych danych statystycznych. Są przekłamane o rząd wielkości.