Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Co na stromy podjazd ? Może coś doradzicie ?

  • Autor: lenka075 Data: 2009-12-02 00:11:16

    Mam problem z wjazdem na działkę w górach. Ziemia jest tam strasznie gliniasta i górale doradzili nam wysypać podjazd tłuczniem ( taki mieszany z otoczakami ). Wywaliliśmy 10 ton kamienia, część "weszła" w gliniastą ziemię, a reszta leży na całej długości i przy każdym wjeździe niemiłosiernie nas stresuje uderzając o samochód. Podjazd jest dość długi, ok. 14 m., szeroki na 6 m. i stromy tak, że trzeba wjeżdżać z rozpędu i to nie każdemu się udaje.
    Myśleliśmy zalać to asfaltem, ale z tym ponoć masa roboty i drogo, potem podpowiadano nam beton lub suchy asfalt, ale nie znam się na tym wcale i nie wiem co z tym fantem zrobić.
    Może ktoś ma jakieś doświadczenia "budowlane" i coś mi doradzi ?

  • Autor: CZOS Data: 2009-12-02 16:29:51

    Znacznie taniej i skuteczniej będzie zamontować wyciągarkę. 15 metrów stalowej liny, zakotwiczona wycięgarka i problem z głowy.

  • Autor: lenka075 Data: 2009-12-02 19:44:23

    Nie wiem czy tak taniej, a już na pewno mniej praktycznie i wygodnie. No i liny trzeba by ze dwa razy tyle...

  • Autor: CZOS Data: 2009-12-02 19:48:12

    Chyba nie masz tam ruchu jak na Marszałkowskiej. Musicie zrobić kalkulację. Trzeba się zastanowić, czy inwestować w eksperymenty, czy w coś pewnego i stabilnego.

  • Autor: lenka075 Data: 2009-12-02 19:55:02

    Wolę coś stabilnego i co nie będzie wymagało ode mnie "brudzenia" i podpinania przy każdym wjeździe, jak będę sama. Ruch nie jest wielki, ale droga wąska, na jeden samochód ( z mijankami ).

  • Autor: tineczka Data: 2009-12-02 21:29:51

    a lancuchy na kola probowaliscie?

  • Autor: Edi® Data: 2009-12-03 09:58:50

    Użytkownik tineczka napisał w wiadomości:
    > a lancuchy na kola probowaliscie?


    tineczko to chyba żart??? jak sobie to wyobrażasz, przed wjazdem na działkę zakładać łańcuchy, przejechać kilka metrów, zdejmować, myć, suszyć ufff