Forum

Rozmowy wolne i frywolne

miganie światłami

• Autor: jolcia73 Data: 2009-12-29 21:53:09

witam
    założyłam ten wątek żeby się wyżalić,poskarżyć albo żeby mi ulżyło,bo dostaję ''regularnego''szału jak Kiepska, kiedy dojeżdża do mnie samochód i daje po długich żeby mu NATYCHMIAST zjechać a ja właśnie wyprzedzam np ciężarówkę!! I co ja mam wtedy zrobić?! zjechać na pobocze?! wskoczyć na ciężarówkę?! a może gwałtownie zahamować?!
    Nie jestem 'niedzielnym' kierowcą,jeżdżę dużo[100 tys.już przekroczyłam],różnymi samochodami od dostawczych po szybkie limuzyny,nie jestem również bez skazy,mandat za przekroczenie prędkości dostałam od uroczych policjantów z Radomska,należało mi się.Lubię szybką ,ostrą jazdę lewym pasem ale nigdy nikogo nie oślepiłam,czekam aż sam mi ustąpi.
    Tydzień temu zjeżdżałam już z migaczem na prawy pas,byłam w połowie a samochód który nadjeżdżał i tak mi zamigał,a mnie jakby prąd przeszedł,nie jestem z tego dumna ale wróciłam na lewy i już nie dałam się wyprzedzić.A kiedy jakiś narwany zrobił numer ze światłami w nocy ,oslepił mnie,kiedy wyprzedzałam inne auto dałam mu przeciwmgielnymi.Nie chwalę się,po prostu nie mam już siły na tych tłumoków.
    Macie podobne doświadczenia?
    pozdrawiam

• Autor: aggusia35 Data: 2009-12-29 22:14:22

jolciu73 z doświadczenia mojego męża ( 5 tyś miesięcznie ) neleży wieczorową pora w podobnych sytuacjach włączyć światełko to w suficie :) i pokazać gest turbodymomana jeżeli to nie zadziała i dalej będzie mrugał sugeruje się sprawdzenie funkcjonowania systemu ABS w samochodzie jadącym za Tobą. Oczywiście popieram używanie tylnch świateł przeciwmgielnych.: ):)

• Autor: Almira Data: 2009-12-29 22:17:46