Witam!Mam pytanko-czy ktoś z was był na wakacach w Czechach?Chciałam wynająć domek,ale mam dylemat-przez biuro turystyczne czy samemu?Doradżcie Z góry dziękuję!
Ja jeżdziłam czasem w ciemno albo rezerwowałam przez internet. Zależy gdzie chcesz jechać. W internecie znajdziesz oferty ze wszystkim, jakie pokoje. ceny itp.
Dziękuję za odpowiedz!Patrzyłam w necie,ale oferty po polsku mają zawyżoną cenę,a te po czesku nie wiem jak zarezerwowac,nie znam jezyka.Co do jazdy w ciemno odpada-mamy male dzieci.Znalazłam jedno fajne biuro,ale mam obawy,tyle się słyszy o oszustach,a nie wiem jak je sprawdzic;-(
Rozpatrz się przez neta,napewno coś znajdziesz,np., jakis domek letniskowy za przystępną cenę, lub inne tanie kwatery.A jak nie będziesz pewna to wtedy udaj się do biura podróży,bo w ciemno niema co ryzykowac.Takie jest moje zdanie.
Ja do Czech na wakację jeżdżę od kilku lat - poznając sukcesywnie regiony
Zobacz pampeliska.cz - to jest coś w rodzaju biura podrózy, który zajmuje sie wynajmem kwater i mieszkań na wakacje. Sa w tani - zeszłym roku byliśmy na winnych Morawach - za mieszkanie dwupokojowe z aneksem kuchennym zapłaciliśmy 4000 KC (nie było to duże, dla przebywajacyh w pokojach raczej niewygodne - ale dla nas, mieszkanie traktujacych tylko jako nocleg było super - wychodziliśmy rano, wracaliśmy wieczorem, ewentualnie na kilka minut w ciągu dnia, aby coś zostawić czy zabrać. W tym chcieliśmy na Morawski Kras - ale w interesujacej nas lokalizacji nie maja niczego - tylko same okolice parku, a to odludzie totalne... Można pisac po polsku. Udało nam sie zarezerwować z innej strony, skad trafiliśmy na stronę tego pensjonatu - niby dopiero styczń - ale część już była