Forum

Kuchenne porady

tarcie ziemniakow - czym?

• Autor: kszychooo Data: 2010-01-23 03:35:26

witam :)

chcialbym sie poradzic, jakim urzadzeniem trzecie ziemniaki na placki ?
    (niestety dziewczyna zastrajkowala) :-)

ostatnio wygooglalem, ze mozna uzyc blendera (tylko czy musi miec specialna koncowke, miske) ?
    moja mama uzywa sokowirowki (ale dla mnie za duza)
    widzialem tez elektryczna tarke do ziemniakow

przymierzam sie do zakupu - wiec mile widziane konkretne modele (raczej tansze - jestem studentem) ;)

• Autor: Krystyna911 Data: 2010-01-23 07:38:35

ja mam taką maszynkę do mielenia Zelmer. Posiada przystawki do tarcia, nie tylko ziemniaków

• Autor: Shanna Data: 2010-01-23 08:31:00

Ja tez mam maszynke do mielenia chociaz przyznam, ze najlepiej uciera sie ziemniaki na tarce. Niestety na to drugie u mnie w domu chetnych brak;)

• Autor: RN Data: 2010-01-23 08:34:23

Ja też taką mam i sobie chwalę.

• Autor: agacia3323 Data: 2010-01-24 00:46:57

Użytkownik Krystyna911 napisał w wiadomości:
    > ja mam taką maszynkę do mielenia Zelmer. Posiada przystawki do tarcia, nie
    > tylko ziemniaków

Ja też mam taką maszynę Krystyno ,ale placki nie tak smakują jak starkowane na tej ruskiej maszynie co to teściowa posiada.

• Autor: aggusia35 Data: 2010-01-24 11:11:11

mam taką sama - polecam

• Autor: falkor Data: 2010-02-11 00:33:06

Potwierdzam, ale uprzedzam jednocześnie, że ucieranie małej ilości ziemniaków może okazać się nieekonomiczne.

• Autor: asiula76 Data: 2010-01-23 08:35:01

Ja korzystam z malaksera,jestem bardzo zadowolona.

• Autor: Olek Data: 2010-01-23 08:36:50

Wykorzystując jedno z tareł, czy nóż?

• Autor: asiaff Data: 2010-01-23 12:02:32

Ja używam jedno z tareł.

• Autor: jolka60 Data: 2010-01-23 08:40:30