Mam problem. Mój 6-letni synek od września ma kaszel (początkowo suche pochrząkiwanie, teraz mokry męczący kaszel), co tydzień jestem u lekarza, który podejrzewa alergię. Mały dostał skierowanie na testy. Czy to rzeczywiście może być alergia, czy może to być inna choroba? Czy ktoś z Was miał ten sam problem?
To moze być alergia. Wiesz ,że byłam z córką w szpitalu.Też bez przerwy kaszlała , w końcu poszło na płuca . Zrobili jej tam bardzo dużo badań w tym właśnie testy alergiczne ( wziewne i pokarmowe) . Wyszło ,że ma uczulenie na roztocza . To niestety może być przyczyna ciągłych problemów z górnymi drogami oddechowymi. Ja w tamtym tygodniu 2 razy byłam u lekarza i dzisiaj też idziemy. Wczoraj bardzo brzydko kaszlała . Męczyło ją od południa. Na szczęście ładnie przespała noc . Normalnie juz mi ręce opadają. Czasami nie mam już siły...
Też się boję o te moje smerfy . Bez przerwy chorują :-( . Wróciłam teraz z nimi od lekarza. Z synem jest lepiej ale córa ma zapalenie oskrzeli...tak przypuszczałam bo słyszałam jak jej w nocy świstało w płucach. Dostała antybiotyk, syrop i krople do nebulizacji. Jest jeden plus tego wszystkiego , mogę otworzyć aptekę... sama nie wiem czy się śmiać czy płakać.
Może to być początek astmy oskrzelowej. Przerabiałam to z moim synem. Męczył go kaszel tak, że raz nauczycielka kazała mu wyjść z klasy bo przeszkadza. W wypadku mojego dziecka testy nic nie wykazały. Ale dostał leki p/alergiczne i po 2 latach wszystko wróciło do normy. Testy robiliśmy zaraz na początku tego kaszlenia. Ale po incydencie w szkole poszłam do innego lekarza i okazało się to strzałem w 10.
Nasza pani doktor dała małemu leki przeciwko astmie, bo stwierdziła, że ma nadwrażliwe oskrzela własnie na tle alergicznym. Tylko, że ja zwariuje z niepokoju, a testy dopiero 24 marca!