Chciałabym być taką "nie profesjonalistką" ;)) Ja w sobote robiłam tort na chrzest córci ale jedyne na co mnie było "stać'" to masa cukrowa a ozdoby to już gotowce Gratuluje zdolności! Pozdrawiam!!!!
Dzięki za odpowiedz.Mam zrocic torta na !8 i pomyślałam,że podkradne Twoj pomysł z namiotem,ale jubilat nie znosi kokosu, chyba przyjdzie mi wyciskac trawke przez wyciskacz do czosnku,albo zrobic inny tort.Pozdrawiam.
Mnie tez szczeka opadla, ale powiedz co tam w srodku?
Mnie najbardziej interesuje srodek wlasnie ,czy on taki jak w minionym wieku, czy cos podkombinowalas, ze leciutki jak piorko, czy tylko chodzi o dekoracje wierzchnia? Co tam w srodku sobie siedzi??
Postanowiłam pokazać światu moje ostatnie torciki. Mam nadzieję, że się komuś spodobają - nie jestem profesjonalistką niestety.
Mówisz, że nie jesteś profesjonalistką, te torty są dowodem czegoś przeciwnego. Gratulacje
"Chciałabym oj chciala" być taką nieprofesjonalistką....
Chciałabym być taką "nie profesjonalistką" ;)) Ja w sobote robiłam tort na chrzest córci ale jedyne na co mnie było "stać'" to masa cukrowa a ozdoby to już gotowce
Gratuluje zdolności! Pozdrawiam!!!!
Mnie na razie to nawet masę cukrową nie stać zrobić. Mam chyba 2 lewe ręce.
Rewelacja, ten z namiotem jest genialny!!!!
Niestety moje torty mają trochę niedociągnięć,ja je widzę; chciałabym kiedyś dorównać dorociexx.
Trening czyni mistrza, a ty jesteś nadobrej drodze. Tak trzymaj a będę twoją fanką
Witam!! Torty są świetne ten z namiotem rewelacja chciałabym mieć taki talent.Pozdrawim.
super
SUUUUUUUUUUUPER!!!! A moj ulubiony to oczywiscie namiot, ha ha ha, swietny pomysl i super wykonanie. Pozdrawiam
Torty są śliczne.Czy mogłabyś zdradzic,jak zrobiłas trawkę na tym torcie z namiotem?
Na całości to są zielone wiórka kokosowe, a te małe kępki trawki to masa cukrowa przeciśnięta przez wyciskacz do czosnku.
Dzięki za odpowiedz.Mam zrocic torta na !8 i pomyślałam,że podkradne Twoj pomysł z namiotem,ale jubilat nie znosi kokosu,