Czeka mnie w tym tygodniu rozmowa kwalifikacyjna w sprawie nowej pracy.O co mogą pytać,jakie ja mogę zadac pytania?To moja pierwsza taka rozmowa,dlatego jestem zielona w tej kwetii.Może macie jakieś doświadczenia i coś mi poradzicie:))))
co wiesz o tej firmie dlaczego chcesz tam pracowac jakie masz wczesniejsze doswiadczenie w zaleznosci od rodzaju pracy moga zapytac co zrobisz gdy ........ no i tu w zaleznosi od rodzaju pracy poddadza cie ekstremalnej sytuacji jakie masz wymagania wobec pracodawcy ile chcuialabys zarabiac kiedy planujesz miec dzieci( nie musisz na to odpowidac bo to niezgodne z prawem jednak gdy sie przeciwstawisz moga cie odrazu skreslic)
na ta chwile tyle zdołałam sobie przypomniec z moich doswiadczen
kiedy zostalam zapytana kiedy planuje wyjsc za maz ile i kiedy chce miec dzieci z kim mieszkam czy mam chlopaka/nazyczonego
juz sie zastanawialam czy spytaja kiedy mam miesiaczke i jaki rozmiar buta ale darowali sobie hi hi:)
powodzenia
aha : nie zakładaj długich kolczyków, spódnicy powyzej kolana, duzego dekoldu i wysokich szpilek,
nie wiem do jakiej pracy to rozmowa, ja te zasady stosowalam na swoich rozmowach do bankowosci i finansów( przechodzilam 9 na 10 rozmow, po pewnym czasie zaczelam to robic dla zabawy zeby sie sprawdzic bo przestalo mnie to kompletnie stresowac) nawet jak nie szukałam pracy :0
Na pewno nie pokazuj,że jesteś zdenerwowana.Moga Cie spytac:ile bys chciała zarabiac,stan cywilny,ile masz dzieci,czy miejscowa,czy dojeżdżasz,czy dyspozycyjna.Zalezy do jakiej pracy-w jakim charakterze(czy do biura,czy na produkcje).