Forum

Rozmowy wolne i frywolne

rozmowa kwalifikacyjna

• Autor: edyyta Data: 2010-03-23 13:39:28

Czeka mnie w tym tygodniu rozmowa kwalifikacyjna w sprawie nowej pracy.O co mogą pytać,jakie ja mogę zadac pytania?To moja pierwsza taka rozmowa,dlatego jestem zielona w tej kwetii.Może macie jakieś doświadczenia i coś mi poradzicie:))))

• Autor: Olciaa Data: 2010-03-23 14:10:52

napewno bedzie:

co wiesz o tej firmie
    dlaczego chcesz tam pracowac
    jakie masz wczesniejsze doswiadczenie
    w zaleznosci od rodzaju pracy moga zapytac co zrobisz gdy ........ no i tu w zaleznosi od rodzaju pracy poddadza cie ekstremalnej sytuacji
    jakie masz wymagania wobec pracodawcy
    ile chcuialabys zarabiac
    kiedy planujesz miec dzieci( nie musisz na to odpowidac bo to niezgodne z prawem jednak gdy sie przeciwstawisz moga cie odrazu skreslic)

na ta chwile tyle zdołałam sobie przypomniec  z moich doswiadczen

kiedy zostalam zapytana kiedy planuje wyjsc za maz
    ile i kiedy chce miec dzieci
    z kim mieszkam
    czy mam chlopaka/nazyczonego

juz sie zastanawialam czy spytaja kiedy mam miesiaczke i jaki rozmiar buta ale darowali sobie hi hi:)

powodzenia

aha : nie zakładaj długich kolczyków, spódnicy powyzej kolana, duzego dekoldu  i wysokich szpilek,

nie wiem do jakiej pracy to rozmowa, ja te zasady stosowalam na swoich rozmowach do bankowosci i finansów( przechodzilam 9 na 10 rozmow, po pewnym czasie zaczelam to robic dla zabawy zeby sie sprawdzic bo przestalo mnie to kompletnie stresowac) nawet jak nie szukałam pracy :0

• Autor: Scooby Data: 2010-03-23 15:24:18

Na pewno nie pokazuj,że jesteś zdenerwowana.Moga Cie spytac:ile bys chciała zarabiac,stan cywilny,ile masz dzieci,czy miejscowa,czy dojeżdżasz,czy dyspozycyjna.Zalezy do jakiej pracy-w jakim charakterze(czy do biura,czy na produkcje).

• Autor: słodki buraczek Data: 2010-03-23 15:58:51

Tez od niedawna poszukuje pracy.