Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Netia

  • Autor: ekkore Data: 2010-04-26 11:44:17

    Czy Wy też macie takie przeboje z tą firmą jak ja.

    Ale opowiem Wam.
    Najpierw od października nie potrafili wystawić faktury za internet - przyszła w lutym. Od razu korygowano - "przeprosiny" - darowane rachunki. Całkiem miłe ze strony firmy...
    W międzyczasie sami zadzwonili o przeniesienie telefonu, za promocyjną opłatę 1 zł przez pół roku. Nawet gdyby nie było tego poł roku to i tak abonament byłby ciut tańszy niż w Tp z wiekszą ilością minut do wszystkich sieci stacjonarnych (a nie jak w TP tylko do TP). Umowa zawarta w listopadzie zaczęła obowiązywać w styczniu.
    Do tej pory żaden rachunek nie był wystawiony jak potrzeba.
    Trzy miesiące na pełną kwotę za telefon. Składana reklamacja, reklamacja uznana, skorygowane. Następny rachunek na pełną kwotę.
    W międzyczasie uczyniono prezent z rozmów pozaabonamentowych (które opłaciłam, zgodnie z tym, że wykonałam) - wystawiono kolejne faktury.
    Po kolejnej reklamacji - skorygowano wszystko - i telefon i internet, choć ulga należy się tylko za telefon. Ciekawe czy tak uprzejmi będą na następne 5 miesięcy

  • Autor: analena75 Data: 2010-04-26 15:24:52

    Ja też odczułam "lekki" bałagan w tej firmie.W listopadzie wzięłam w "hipnotuzującej promocji" internet(1 zł przez 6 miesięcy),reszta 49 zł miesięcznie,umowa na 2 lata,transfer 2 Mb.Oczywiście wszystko było by zbyt piękne-przez półtora miesiąca miałam prędkośc 540,nie mogłam się tam w ogóle dodzwonic by to wyjaśnic.Kiedy w końcu mi się to udało musiałam czekac tydzień na rozpatrzenie mojej reklamacji i naprawienie błędu.Pierwsza faktura za modem przyszła po 3 miesiącach na kwotę 38 zł gdzie powinnam zapłacic-19 zł za aktywację,29 zł za modem i 3 zł za internet,dzwoniłam,uznali że wszystko jest w porządku.Od tamtej pory nie mam wystawionej ani jednej faktury(czyli od lutego).Nie wiem czy przyjdzie mi w maju w momencie zakończenia promocyjnego okresu płatności i jak oni to naliczą,bo w poprzedniej fakturze zupełnie inaczej wszystko było naliczone niż powinno.

  • Autor: hanah30 Data: 2010-04-26 16:33:56

    ja za netię płacę przez internet faktura jest na czas do wglądu jak chcę to sobie wydrukuję jak nadpłacę to suma jest do wglądu chyba kazdy klient ma konto?
    https://www.netiaonline.pl/netiaonline/start.do to link w umowie jest podane nr użytkownika i hasło

  • Autor: ekkore Data: 2010-04-26 17:07:18

    Ja nie widzę potrzeby utrzymywania firmy - ja też nie dostaję za darmo - skoro zawieram umowę, w której jest wszystko napisane (bo co innego - gdybym dała się nabrać na reklamę, moja wina, moja strata) to wymagam, aby ona była przestrzegana. A nie przesuwana w czasie...Ja w tej chwili mam do zapłaty trzy abonamenty (bo nie skorygowali, przesunęli termin promocji) - czy zapłacę całość - pomyślę przy następnym rachunku - jak będzie wszystko OK i ekstra prezent w postaci darmowego (no za 1.22) netu - mogę mieć gest i zapłacić przed czasem

  • Autor: analena75 Data: 2010-04-27 11:50:49

    Ja też płacę przez internet-niestety jak dotąd faktura się nie pojawiła,ani na stronie netii ani w moim mailu.

  • Autor: ekkore Data: 2010-04-26 17:03:04

    Burdel mają - ale poza tym są frontem do klienta. Ja po przeniesieniu netu coś pół roku się bujałam z korygowaniem faktur.

    Grunt to nie prosić - tylko z góry - to i to mam w umowie i prosze o naprawienie.
    Dobrze, że są otwarci...

  • Autor: hanah30 Data: 2010-04-26 17:13:53

    Widocznie mi sie udało ale też wolałabym neta z naszej kablówki lepiej chodzi

Przejdź do pełnej wersji serwisu