Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Pralka automatyczna

• Autor: carmen112 Data: 2010-07-05 20:43:17

Kochani doczekalam sie dlugo oczekiwanej pralni,zakupilam pralke automatyczna(do tej pory pralam w pralce wirnikowej,juz wiem jak sie obslugiwac ale nie wiem jakie detergenty stosowac,w szufladzie gdzie sie wsypuje srodki do prania sa 3przegrody do ktorych mam wsypac:1 przegroda:detergent do prania wstepnego??? ok ale jaki ten srodek? 2.przegroda:detergent do prania zasadniczego?? 3.przegroda plynne dodatki(plyn zmiekczajacy) wiem wiem smieszne ale jestem laikiem w tych sprawach i prosze Was o pomoc jakie srodki kupic.Dziekuje i Pozdrawiam.

• Autor: rybka_M Data: 2010-07-05 20:57:50

jeśli pierzesz z praniem wstępnym, to do tej 1.przegródki wsypujesz normalny proszek lub ewentualnie płyn do prania - taki jaki zwykle używasz, ale w mniejszej ilości niz do normalnego prania + do drugiej przegródki normalna ilość proszku (wg opisu na opakowaniu proszku) ... ja pranie wstępne stosuję zazwyczaj tylko przy ręcznikach i naprawdę bardzo brudnych ubraniach, w pozostałych przypadkach to jest strata prądu, wody i detergentów ... przy praniu normalnym (bez dodatkowego prania wstepnego) dajesz tylko do 2 przegródki (tej do zadadniczego prania) normalny proszek lub płyn do prania

• Autor: carmen112 Data: 2010-07-05 21:05:01

O.K  a co z 3 przegrodka?? a jak jest z plynem do plukania...Boże moze to wszystko zrozumiem):):): Jeszcze jedno czyli nie musze wypelniac tych wszystki przegrodek na raz?

• Autor: agus2404 Data: 2010-07-05 21:37:22

Szczerze Ci powiem, że ja nigdy nie robiłam prania wstępnego- zazwyczaj nastawiam na program najkrótszy w mojej pralce (godzina) i wszystko się doskonale pierze.. Jak mam jakieś naprawdę brudne ubrania, (zazwyczaj nie jest to cała pralka), to wolę sobie namoczyć w wiaderku :))))