Figutka ,zapraszam do rozmowy,bo MR ma powazne klopoty i nie moze prowadzic wlasnego watku............ Ja sciskam kciuki za zdrowie Mamy MR i nie puszcze zanim MR do nas nie wroci z dobra wiadomoscia!!!!!!!!!!!!!
Nie mam zgody. Jednak MR wyraznie napisala, zebysmy sobie spokojnie rozmawialy dalej pod Jej nieobecnosc a Wkn, poprosila o zalozenie "bis", wiec nie bardzo rozumiem Twoje pytanie???
kwiatek a dlaczego Ciebie już nie ma ?Ja myślałam, że powiesz nam że plastry są zdrowe i mamy je zażywać 3 x dziennie. :):) ale żebyśmy nie zapomniały o Donaldach bo bez Donaldów plastry są beeee..
Nie znam się na tym :) Podejrzewam ,że chodzi o plastry EVRA,które kosztują ponad 50 zł.,"kuracja"miesięczna ... Nie wiem czy lekarz może dla 16-latki wypisać ten specyfik czy wyłącznie na prośbę rodzica ,ale podpytam ... Słyszałam,że młodzież niemiecka jest bardziej do przodu w tych sprawach ... No , ale mieszkamy tutaj i tu wszystko ludzi bulwersuje ... Panna Anna / córka Darii / to już pełnoletnia osoba,więc może decydować sama o sobie ... Straszyć własne dziecko " wyrwaniem nóg z d..." ?! :))
sic ! W takim razie pomyłka,ale dzięki chilli :) A propos plasterka to może jest terapia antytrądzikowa ?! Jednak na leczenie trądziku to lekarze głównie zapisują DIANE-35 ... A tak poza tym może nie powinnam zabierać głosu w wątku Darii,bo jeśli mamy tylko kontakt to nie wiedzieć czemu neguje moją osobę... Według niej to albo "pitolę bzdury"albo "zwyczajnie denerwuję "... Napisałam do niej miły list na PW,ale nie odpisała ... Agusia35,gumy DONALDA pamiętam,pyszne balony :)
OOOOOOOO jaaaaaaaaaaa ! pamiętam te gumy:))))))) te gumy były super! hahahahaha Swje pieniądze (zarabiałam jako małolata) wymieniałam u Cinkciarzy na "zielone" i pędziłam do Pewex-u po gumy!!!! Niech żyją gumy!!!!