Forum

Zdrowie i uroda

Zasmarkany początek słotnych dni

• Autor: ekkore Data: 2010-09-06 09:14:56

Ehhh..od kilku dni jakoś mnie męczyło..no i w końcu przyszło...jestem strasznie pociągająca.
    i zła, niemiłosiernie zła. Musze jakoś opanowac siąpienie na dwie godziny...
    Dzisiaj zaczynam rehabilitację - jak będę ciągnąca nochalem - wyrzucą mnie. Może i nie byłby to wielki problem normalnie - tyle, że ja  od wiosny ciągle przekładałam - bo wyjazdy.
    Teraz mam przerwę w wyjazdach, kręgosłup po sezonie w autokarze domaga się zabiegów, od tygodnia ledwie łażę...A tu ten paskudny katar.

Musze isć do apteki po jakieś blokery smarkania. Wiem, że są  -ale jakoś nie specjalnie stosuję i nie znam się. W zasadzie to normalnie uznaję zwiększoną dawkę witaminy C (wit C 1000) oraz  rutinoskorbun czy rutinaceę

Może macie pomysł na jakis środek, który osuszy mi nochal na krótki czas..

A jak u Was? Też jesień (bo pogoda kwalifikuje sie do takiej nazwy) rozmoczyła Wasze noski?

• Autor: Wkn Data: 2010-09-06 09:26:16

Ale trafiłaś! Od piątku drapało mnie w gardle - ale nie tak jak zwykle, kiedy drapanie zwiastuje nieuchronne przeziębienie, tylko tak, jak się zdarza z powodu "przegadania". Niestety, dziś obudziłam się w stanie wegetatywnym :/
    Jestem jak kichający i kaszlący ze starości syfon na wodę sodową, który wymaga gruntownej renowacji :/

• Autor: ekkore Data: 2010-09-06 09:59:02

Ja nie czuję sie chora...
    Drapanie w gardle też było na początku i ból w uszach w nocy..
    W sumie to nawet nie wiem skąd - ani mnie nie przewiało, ani nie zmarzłam, nóg też nie przemoczyłam..

• Autor: taara Data: 2010-09-06 11:48:18