Mam do Was ogromną prośbę , w sierpniu oddałam laptop do naprawy na gwarancji nie działał jeden przycisk c , laptop był w naprawie ok miesiąc i wrócił ale nie naprawiony i z niedziałającą całą klawiarurą , zadzwoniłam do serwisu i dowiedziałam się , że na laptop coś wylałam co jest nie prawdą. Pojechałam jeszcze raz do sklepu i oddałam go ppnownie było to 29 wrzesnia , czekałam i czekałam cierpliwie , na stronie sklepu Euro agd jest wiadomość , że gwarancja uznana towar zostanie wymieniony proszę udać się do sklepu .Dzwonie do sklepu oni nic o tym nie wiedzą , na stronie mają taką samą informację , dzwonie na infolinię sklepu w piątek Pani też za bardzo nic nie wie , ale obiecuje , że się dowie i w popniedziałek ktoś zadzwoni , wczoraj czekałam do 19 30 po czym znów zadzwoniłam połączenie trwało ok 12 min , odebrał Pan też nic nie wiedział , ale się dowie i zadzwini dziś?? Mam już tego serdecznie dość , laptopa nie ma nikt nic nie wie , gdzie mam dalej z tym iśc???
Wejdź w google, wpisz Urząd ochrony klienta i konsumenta, twoją miejscowość i powinien wyskoczyć Ci jakiś link z rzecznikiem UOKiK. Wystarczy do niego zadzwonić, z mojego doświadczenia wiem, że dużo szybciej wtedy idzie :)
Dziwne. My nie mamy żadnego problemu z gwarancją. Co prawda u nas to są tylko buty ale mąż już 3 razy reklamował i nie było problemu z naprawą czy wymianą na inne.
Nie wiem gdzie Ty kupowałaś swój komputer. Miałam teraz laptopa w naprawie gwarancyjnej - oddany do naprawy 23 listopada - naprawiony 6 grudnia. Nie prowadziłam żadnej korespondencji. Naprawa gwarancyjna nie może trwać dłużej niz 14 dni roboczych. Mój laptop też był podlany herbatą z cukrem i zacinało się kilka klawiszy. Mozolnie i delikatnie czyściłam przez kilka dni i się udało. Naprawa dotyczyła chłodzenia , a nie klawiszy. Jeżeli serwis odmawia naprawy powinni Ci to dać na piśmie, odbierając z naprawy powinnaś sprawdzić czy wszystko działa poprawnie. Pozdrawiam i życzę szybkiego załatwienia sprawy.
Tyle , ze mója laptop nie był niczym oblany bo nie działał tylko jeden klawisz c jak odebrałam to nie działało nic , jak oddawałam do naprawy to pracownik odbierał laptop i spisywał co nie działa , a rozmowy tel nic nie daja jak zadzwoniłm przed chwilą powiedziała mi , ze laptop bedzie do odebrania w sklepie za tydzien , tylko co on u nich tam robił przez ponad 2 miesiące jak go nie naprawiali ??? Jutro jade do rzecznika praw konsumenta -bo tak tej sprawy nie zostawi
Odbierając komputer ze sklepu dostałam dokument z serwisu z wyszczególnieniem co zostało zrobione. Czy Ty też dostałaś jakiś dokument z serwisu ?, bo może on wcale nie był w serwisie ?
tak w tej chwili nie mam tego dokumentu bo był oddany razem z laptopem ale z tego co pamietam nie pisało tam po polsku i tak nic z tego nie wiedziałam masakra
Mam do Was ogromną prośbę , w sierpniu oddałam laptop do naprawy na gwarancji nie działał jeden przycisk c , laptop był w naprawie ok miesiąc i wrócił ale nie naprawiony i z niedziałającą całą klawiarurą , zadzwoniłam do serwisu i dowiedziałam się , że na laptop coś wylałam co jest nie prawdą. Pojechałam jeszcze raz do sklepu i oddałam go ppnownie było to 29 wrzesnia , czekałam i czekałam cierpliwie , na stronie sklepu Euro agd jest wiadomość , że gwarancja uznana towar zostanie wymieniony proszę udać się do sklepu .Dzwonie do sklepu oni nic o tym nie wiedzą , na stronie mają taką samą informację , dzwonie na infolinię sklepu w piątek Pani też za bardzo nic nie wie , ale obiecuje , że się dowie i w popniedziałek ktoś zadzwoni , wczoraj czekałam do 19 30 po czym znów zadzwoniłam połączenie trwało ok 12 min , odebrał Pan też nic nie wiedział , ale się dowie i zadzwini dziś?? Mam już tego serdecznie dość , laptopa nie ma nikt nic nie wie , gdzie mam dalej z tym iśc???
Wejdź w google, wpisz Urząd ochrony klienta i konsumenta, twoją miejscowość i powinien wyskoczyć Ci jakiś link z rzecznikiem UOKiK. Wystarczy do niego zadzwonić, z mojego doświadczenia wiem, że dużo szybciej wtedy idzie :)
Dziwne. My nie mamy żadnego problemu z gwarancją. Co prawda u nas to są tylko buty ale mąż już 3 razy reklamował i nie było problemu z naprawą czy wymianą na inne.
Nie wiem gdzie Ty kupowałaś swój komputer. Miałam teraz laptopa w naprawie gwarancyjnej - oddany do naprawy 23 listopada - naprawiony 6 grudnia. Nie prowadziłam żadnej korespondencji. Naprawa gwarancyjna nie może trwać dłużej niz 14 dni roboczych.
Mój laptop też był podlany herbatą z cukrem i zacinało się kilka klawiszy. Mozolnie i delikatnie czyściłam przez kilka dni i się udało. Naprawa dotyczyła chłodzenia , a nie klawiszy.
Jeżeli serwis odmawia naprawy powinni Ci to dać na piśmie, odbierając z naprawy powinnaś sprawdzić czy wszystko działa poprawnie. Pozdrawiam i życzę szybkiego załatwienia sprawy.
Tyle , ze mója laptop nie był niczym oblany bo nie działał tylko jeden klawisz c jak odebrałam to nie działało nic , jak oddawałam do naprawy to pracownik odbierał laptop i spisywał co nie działa , a rozmowy tel nic nie daja jak zadzwoniłm przed chwilą powiedziała mi , ze laptop bedzie do odebrania w sklepie za tydzien , tylko co on u nich tam robił przez ponad 2 miesiące jak go nie naprawiali ??? Jutro jade do rzecznika praw konsumenta -bo tak tej sprawy nie zostawi
dodam , że wczesniej laptop był naprawiany już z taką sama wadą
Odbierając komputer ze sklepu dostałam dokument z serwisu z wyszczególnieniem co zostało zrobione. Czy Ty też dostałaś jakiś dokument z serwisu ?, bo może on wcale nie był w serwisie ?
tak w tej chwili nie mam tego dokumentu bo był oddany razem z laptopem ale z tego co pamietam nie pisało tam po polsku i tak nic z tego nie wiedziałam masakra