Witajcie, bardzo prosze o pomoc w wyborze patelni grillowej, nie znam się i nie wiem jakiej firmy wybrać fajną, dobrą patelnię, bym mogła robić fajne grilowane jedzonko. Czy ktos w tym temacie ktoś udzieli miporady??? jaki rozmiar patelni, czy głębokość ma znaczenie, z jakiej firmy kupić, jaka powinna być?będę wdzięczna, pozdrawiam.
Bardzo ciekawy temat. Ja też zastanawiałam się ostatnio nad kupnem takiej patelni, ale jest tego tyle na rynku, ze nie wiem, którą wybrać. Bedę również wdzięczna za podpowiedź, na co zwrócić uwagę kupując taką patelnię.
Opinie na temat każdej patelni mogą być różne, bo każdemu co innego pasuje ;-) Ja grilową również mam z ikei i jestem z niej bardzo zadowolona już chyba od ponad 3 lat. Odczepiam od niej rączkę i używam również do pieczenia w piekarniku i jeszcze wad w niej nie znalazłam :))) Ma wygodne "dzióbki" do zlewania tłuszczu, dobrą powłokę ( do tej pory ) i nie jest dla mnie za ciężka ;-)
Przy doborze patelni zwróć uwagę na czynnik grzewczy , czyli na czy ta patelnia będzie podgrzewana, gaz, płyta elektryczna lub bezpośrednio okien <fajerka> lub zwykła płyta ,
Witajcie, bardzo prosze o pomoc w wyborze patelni grillowej, nie znam się i nie wiem jakiej firmy wybrać fajną, dobrą patelnię, bym mogła robić fajne grilowane jedzonko. Czy ktos w tym temacie ktoś udzieli miporady??? jaki rozmiar patelni, czy głębokość ma znaczenie, z jakiej firmy kupić, jaka powinna być?będę wdzięczna, pozdrawiam.
Bardzo ciekawy temat. Ja też zastanawiałam się ostatnio nad kupnem takiej patelni, ale jest tego tyle na rynku, ze nie wiem, którą wybrać. Bedę również wdzięczna za podpowiedź, na co zwrócić uwagę kupując taką patelnię.
ja mam patelnie grillowa z IKEI http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50055085 i jestem z niej bardzo zadowolona ;-) takze polecam
Tyle, że ja słyszałam, że najlepsza jest ciężka, żeliwna,opinie na temattej z IKEI są różne
Opinie na temat każdej patelni mogą być różne, bo każdemu co innego pasuje ;-)