Witam Was długo się zastanawiałam aż wreszcie podjełam decyzje -zwoniłam się z pracy i jestem szczęśliwsza , zaczęło się od pewnego czasu bardzo zle pracować i coraz mniej zarabiać:(
Olusiu czasy są niestety coraz gorsze, sama pracuję od 25 lat w tej samej firmie i wiem że jest coraz gorzej, atmosfera nie przypomina czasów sprzed lat, kiedy z ochotą wstawało się rano i leciało do pracy. Przykre to bo przecież właśnie z ludźmi z którymi pracujemy spędzamy większą część naszego życia. Przyznam że sama kilkakrotnie zastanawiałam się nad zwolnieniem z pracy. Jednak zagryzłam zęby i jestem dalej. W moim mieście bardzo ciężko o pracę, duże bezrobocie, a ja jestem jedynym żywicielem rodziny więc to przeważyło. Ale wiem że bywa ciężko. Jestem z Tobą i trzymam kciuki żeby udało Ci się szybko znaleść nową, lepszą i lepiej płatną pracę. Pozdrawiam
Choć ja jak narazie mam nie najgorszą atmosferę w pracy , pracuje mi się dobrze, to z opowiadań słyszę że tak się dzieje , a dlaczego ? moim zdaniem za bardzo liczą się pięniądze!!! wiekszość lata za nimi nie patrząc na innych .Atmosferę i to nie tylko w pracy tworzą ludzie Wszystkiemu winny jest ten "wyścig szczurów"!!! Nie dajmy się zwariować!!
Ciesz sie Olusiu, jesli daje Ci to radosc. Sama bylam kiedys w takiej sytuacji kiedy milam calkiem dobra prace i niezle zarabialam ale patrzylam codzien na moja 2 letnia wtedy coreczke, ktora musiala codziem o 6.00 rano wstawac zeby jechac do przedszkola i o 17.00 wracac do domu.Zwolnilam sie z pracy i dalo to mi chwile z dzieckiem, ktorych nigdy nie moglabym nadrobic. Jesli masz z czego zyc to sa rzeczy, ktorych praca nie przebije;)
Zwolniłaś się, ale rozumiem, że masz już coś nagrane z inną pracą? Gdzie indziej nie znaczy wcale, że będzie lepiej... Tak czy inaczej wszystkiego dobrego :)