Forum

Gawędy o jedzeniu

Menu dla gimnazjalistów

  • Autor: karo826 Data: 2011-06-03 00:27:15

    Proszę o pomoc w ułożeniu menu dla szkolnej stołówki,w sobotę idę na ,,próbę,, do nowej pracy i przyszły szef(mam nadzieję:-)poprosił mnie o przygotowanie taniego menu dla dzieciaków,chodzi o obiady na 10 dni.Pomocy,mi chyba trybiki się zacięły,mój synek ma 5 lat i nie wiem,co wymyślić,nie znam się,na nastolatkach!

  • Autor: asieksza Data: 2011-06-03 08:47:46

    Mój syn właśnie idzie do gimnazjum, w domku jeszcze dwie córy przedszkolaczki. Ich gusta często się różnią. Ostatnio na Dzień dziecka młode wolały lody i inne słodkości , junior poszedł z kolegami na sushi a ciasto, które matka upiekła było za słodkie. Dla gimnazjalistów to już raczej nie kluski z serem, z owocami, jak pierogi to raczej z mięskiem. Za zupami też nie przepadają. Ulubione potrawy to pizza i spagetti. Tyle z moich obserwcji, żywieniowcem nie jestem więc więcej nie pomogę.

  • Autor: as Data: 2011-06-03 08:48:05

    Obiady mają być 1czy 2 daniowe i czy ma być tam jakiś deser i jak często (codziennie czy 1-2 razy w tyg)?

  • Autor: betap Data: 2011-06-03 09:08:30

    Mój gimnazjalista je obiady w szkole, a właściwie  niego to 2 śniadanie. Obiady szkolne są bardzo tanie więc zorientuj się czy to ma być teoria czy praktykaten jadłospis. U niego są ; bigos, ryż z jogurtem, placki z jabłkami,naleśniki,czasem kurczak czy kotlet typu schabowy,zupy.

  • Autor: jareksz Data: 2011-06-03 09:13:28

    To raczej nie chodzi o to co lubią, bo pizzy, czy kebabów to im co drugi dzień robić nie będziesz. Raczej masz się zmieścić w budżecie a jednocześnie skomponować posiłek praktycznie na cały dzień i co by się zupa nie powtarzała do znudzenia.

    http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1TSEH_PLPL432&=&q=gimnazjum+sto%C5%82%C3%B3wka+jad%C5%82ospis&aq=o&aqi=g10&aql=&oq=