Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Wynajem mieszkania

  • Autor: vanessa862 Data: 2011-06-27 10:02:14

    Witam Was serdecznie.
    Na co zwrócić uwagę przy wynajmowaniu mieszkania? Gdzie wynajmujący próbują najemcom wcisnąć kit? Okna? Drzwi? Ściany? Sama nie wiem. Nie mam doświadczenia a nie chce płacić ciężko zarobionych pieniędzy za jakiś  lokal z ukrytymi wadami. Jesteśmy zmuszeni wynająć mieszkanko. Sytuacja finansowa nas do tego zmusiła, ponieważ tutaj bardzo ciężko znaleść pracę.
    I czy w kawalerce nie będę czucić się jak w klatce? Zastanawiamy się nad dwupkojowym, lecz czy warto dla dwóch osób? Czy nie lepiej te pieniądze odkładać i jak najszybciej kupic coś swojego na kredyt. Nie chce nikomu napychać kieszeni kasą za wynajem kilka lat. A tak będziemy spłacać i będzie nasze.

  • Autor: beansidhe Data: 2011-06-27 10:34:52

    Ja jestem za kupnem na kredyt - to co wydasz na wynajem mogłabyś oddać bankowi i chciaż troszkę spłacić mieszkanie które kiedyś bedzie Twoje. Wynajem to rzeczywiscie napychanie komuś kieszeni...

  • Autor: vanessa862 Data: 2011-06-27 11:34:07

    Tylko od razu nie możemy wziąść kredytu niestety. Dlatego się zastanawiamy czy nie lepiej wynająć kawalerki zamiast większego. Będzie można szybciej wziąść kredyt.A narazie jest nas tylko dwoje.

  • Autor: jareksz Data: 2011-06-27 11:44:44

    Jak nie zamierzacie sobie do oczu skakać, to kawalerka nawet dla trójki przez spory czas wystarczy.

  • Autor: vanessa862 Data: 2011-06-27 12:00:35

    Dzięki za odpowiedź też myślę, że starczy. Zawsze mniejsze opłaty są i więcej można odłożyć aby mieć wkład na mieszkanie.

  • Autor: izabela_27 Data: 2011-06-27 12:25:04

    Nie zawsze kawalerka jest tańsza od większego mieszkania,jeżeli o to Ci chodzi.Dwa pokoje wygodniej.Opłaty za rachunki chyba nie do końca mniejsze,lodówka telewizor w mniejszym czy większym mieszkaniu są takie same.

  • Autor: vanessa862 Data: 2011-06-27 12:48:25