Witam! Mieszkam w malutkim mieszkanku - rodzina nam się powieksza, więc czeka nas za jakiś czas zmiana na większe. Patrzałam na ceny mieszkań - głowa boli, więc jeśli mam wziąć i tak kredyt to może lepiej trochę dołożyć i wybudować lub kupić niewielki dom. Nie znam się jednak i szukam porady. Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego domu, żeby nie wtopić. Może budowaliście nowy dom, może znacie jakieś tanie firmy budujące domy lub sprzedające je w okolicach Rudy Śląskiej, które warto polecić? Może macie jakiś do sprzedania, albo ziemię do sprzedania w okolicy Rudy? A przy budowie nowego domu - na co zwrócić uwagę, żeby potem nie mieć z nim kłopotów (materiały, konstrukcja itp.). A może jakoś ruszyć przez Urząd Miejski czy Spółdzielnię? Nie wiem jak się za to zabrać.
Witam ! budowac nowy dom ! teraz sa takie możliwości i wybór domu że głowa boli nie co kiedyś ja bym swój zburzyła i na nowo sie budowała ale cóz koszty !!! wtedy nie małe. a stary przy dobrej cenie bo i taki też można kupić i wyremontowac tutaj jest już prąd gaz,woda itp. a za przyłącza mediów sie płaci nie malo, trzeba przeanalizować .POZDRAWIAM
Magda,zalezy od oczekiwań.Ja wolę swój dom niż mieszkanie w bloku.Jednak,gdybym wiedziała,ile pieniędzy pójdzie na remont,może zdecydowałabym się na budowę nowego. Jeśli zdecydujesz się na stary,do remontu,przede wszystkim sprawdz,czy nie ma w nim wilgoci (w tym celują domy przedwojenne,które nie mają dobrej izolacji poziomej,a często wogóle pionowej).Poza tym,z czego jest dom zbudowany (pierwszeństwo jakości dla cegły),nastepna sprawa-ocieplenie. Dopiszę ci jutro.