Forum

Rodzice i Maluchy czyli WuŻecikowe pogaduchy

nauka czytania

  • Autor: dorotaibasia Data: 2011-11-12 19:58:58

    W związku ze zbliżającymi się swiętami postanowiłam poszukać prezentu dla przedszkolaka, który bardzo ale to bardzo chce poznawać literki...wiadomo że program przedszkolny nie przewiduje takiej nauki ale zapewne jakieś stosowne książeczki istnieją...zobowiązałam się że zrobię małemu taki prezent ale póki co jestem zielona, w dwóch księgarniach niczego takiego nie znalazłam...liczę na Wasze podpowiedzi, moze konkretne tytuły, internet jest bogaty w tego typu publikacje ale ja nie mam pojęcia co wybrać... z góry dziękuję...

  • Autor: belkot68 Data: 2011-11-12 21:21:27

    Witam. Moje dziecko poznało caly alfabet z tablicy magnetyznej do której przyczepia sie literki i ''pisze''wyrazy.

  • Autor: caroline1983 Data: 2011-11-12 22:54:20

    Moje dziecko również ma literki i cyferki z magnesami. Zamiast tablicy przykleja je do lodówki.

  • Autor: jolka60 Data: 2011-11-13 06:29:57

    Niezly pomysl,a do tego moze najzwyklejsza tablica do pisania plus paczka kredy.Dzieci uwielbiaja rysowac (na ogol),mazac,no i maja jak uczyc sie pisac.Skoro przedszkolak chce,to sie szybko nauczy-w formie zabawy.Wcale nie jest na to za wczesnie,bo dzieci roznie sie rozwijaja.Moja starsza corka czytala w wieku 5 i pol roku,a mlodsza czery lata i 9 miesiecy (sylabizujac czasem,ale nawet tekst z gazet)..Nauczyly sie prawie same,nie wiadomo kiedy.

    Ksiazeczki do nauki tez by nie zaszkodzily,ale faktycznie mozna dostac zawrotu glowy,taaki jest wybor.

  • Autor: alicja_bt Data: 2011-11-13 09:07:12

    Do nauki czytania najlepszy jest stary elementarz w ksiegarniach czasami się pokazuje , bywają na allegro.

  • Autor: jolka60 Data: 2011-11-13 13:46:21