Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Prośba!!!czy w ramach oszczędności organ prowadzący szkołę (Wójt) może odebrać godziny nauczycielowi kształcenia zintegrowanego?

• Autor: mamusia_muminka Data: 2012-01-31 21:59:19

Mam pytanie, czy w ramach oszczędności organ prowadzący szkołę (Wójt) może odebrać godziny nauczycielowi kształcenia zintegrowanego? Chce nam tylko zostawić edukację polonistyczną i matematyczną. Dodam,że jestem nauczycielem dyplomowanym, 25 lat pracy, drugi kierunek studiów-plastyka.

• Autor: aggusia35 Data: 2012-02-01 08:03:42

może

• Autor: w jesiennym stroju Data: 2012-02-01 08:24:42

Obawiam się, że jesli ma za soba radnych to może wszystko

• Autor: Laugasel Data: 2012-02-01 09:09:17

A co na to rodzice?

• Autor: mamusia_muminka Data: 2012-02-01 15:29:26

Oficjalnie nie poinformował o tym rodziców. Ale myślę, że w tej kwestii nic by nie powiedzieli. Ja tylko zastanawiam się jak można rozrywać na kawałki to, co jest zintegrowane? Owszem język angielski tak, ewentualnie zjęcia komputerowe....ale do nauczania reszty mam odpowiednie kwalifikacje.Języka angielskiego i tak uczy anglistka. Integracja-łączenie, a on chce rozdzielać? Właśnie tego nie mogę pojąć:( No ale cóż podobno samorządy mogą wszystko, bo kuratoria już nic nie mają do powiedzenia. Oprócz tego chce wprowadzić łączenie klas na wszystkich przedmiotach ( matematyka i język polski też !!!!!! ). Dodam, że nasza szkoła liczy 108 uczniów.

• Autor: as Data: 2012-02-01 15:55:20

moich synów w I klasie matematyki uczy inny nauczyciel niż ten od zintegrowanych przedmiotów. 

• Autor: Monika09 Data: 2012-02-01 17:47:23