Forum

Zdrowie i uroda

Milgamma zastrzyki

  • Autor: frytka Data: 2012-02-14 23:57:55

    Czy ktoś z was brał te zastrzyki.Ja od ponad 2 tygodni męczę się ze świądem skóry.Niby nie mam żadnych zmian na skórze,ale jak mocniej drapie to wychodzi taka jakby pokrzywka,która znika jak przestaje swędzieć.Dopadło mnie to po ostatnim zastrzyku.Byłam u lekarza i sugerowałam,że to może jakieś uczulenie po milgammie,ale pani doktor powiedziała,że wtedy była by jakaś wysypka a ja tego nie mam.Miałam badania na cukier na wątrobę i coś tam jeszcze.Wszystko w normie.Teraz mam mieć robione testy na alergie.Nie wiem co o tym wszystkim myśleć.Cały czas mam wrażenie,że to od tej milgammy.Testy będę miała najszybciej 22 lutego i nie wiem co robić.

  • Autor: taara Data: 2012-02-15 07:45:10

    Nie jestem lekarzem, ale z własnych doświadczeń (już długoletnich:) ) mogę powiedzieć, że uczulenia na lek mogą się pojawić po jakimś czasie. Ja tak miałam przy stosowaniu tabletek na nadciścienie, gdzie po ich zmianie niekorzystne objawy (właśnie swędzenie) po jakimś czasie ustąpiły. Podobnie miała moja córka podczas leczenia problemów z młodzieńczą tarczycą. Co ciekawe, bardzo długo trwało, aż organizm oczyścił się z substancji uczulających. Wystarczyło, że uczulający składnik pojawił się w minimalnej ilości w jakimś spożywanym produkcie i swędzenie nasilało się. Jesteśmy niestety ze wszystkich stron bombardowani chemią i tak to potem wygląda.

    Ale to wszystko moje przemyślenia laika. Należy je skonsultować z lekarzem lub farmaceutą

  • Autor: Mama - Różyczki Data: 2012-02-15 07:53:20

    Rzadko: reakcje nadwrażliwości w łagodnej postaci (np. wysypka) oraz o ciężkim przebiegu (niewydolność oddechowa, wstrząs anafilaktyczny, obrzęk naczynioruchowy). W pojedynczych przypadkach: obfite pocenie się, tachykardia, trądzik, świąd, pokrzywka. Dożylne podanie leku powoduje zawroty głowy, wymioty, bradykardię, arytmię, zamroczenie i kurcze mięśniowe.

    Dopisano 12-02-15 8:18:28: