.....zioła wspomagają moje zdrowie od jakiegoś czasu i wiem ,że warto po nie sięgnąć.....nie mam doświadczenia z tego typu chorobą....ale jeśli mogę Ci coś podpowiedzieć...to sięgnij do książek p. Stefani Korżawskiej..jest ich kilkanaście......sama korzystam z jej porad zielarskich.....może coś tam dla siebie znajdziesz?.....podaję stronę www p. Stefani....hm, mogę??....... http://www.stefaniakorzawska.pl/ .......wiem też że p. Stefania odpisuje na maile z zapytaniami!!......powodzenia:)))
Gdy pojawił sie u mnie problem torbieli na jajnikach i wyczuwalnych zmianach na piersiach - przede wszystkich pozegnałam sie z pigułkami anty. Wiem,ze nie o to pytasz. Po prostu zaczęlam od wyeliminowania przyczyny i to okazało się najskuteczniejszniejszym lekiem.
Ja gdzieś przeczytałam, że mieszanka ziół Ojca Klimuszko jest dobra, poszperaj w internecie. Ale z tego zo wiem, to nawet ziół nie powinno się samemu aplikować i mieszać ich z lekami, bo można sobie pomieszać w hormonach.
Witam,
Czy któraś z Was cierpiąca na dolegliwośc powracających torbieli wspomagała swoje leczenie ziołami?
Sok Noni? Czy inne naturalne specyfiki? Dajcie znać.
.....zioła wspomagają moje zdrowie od jakiegoś czasu i wiem ,że warto po nie sięgnąć.....nie mam doświadczenia z tego typu chorobą....ale jeśli mogę Ci coś podpowiedzieć...to sięgnij do książek p. Stefani Korżawskiej..jest ich kilkanaście......sama korzystam z jej porad zielarskich.....może coś tam dla siebie znajdziesz?.....podaję stronę www p. Stefani....hm, mogę??....... http://www.stefaniakorzawska.pl/ .......wiem też że p. Stefania odpisuje na maile z zapytaniami!!......powodzenia:)))
Gdy pojawił sie u mnie problem torbieli na jajnikach i wyczuwalnych zmianach na piersiach - przede wszystkich pozegnałam sie z pigułkami anty. Wiem,ze nie o to pytasz. Po prostu zaczęlam od wyeliminowania przyczyny i to okazało się najskuteczniejszniejszym lekiem.
pozdrawiam
ja niestety musiałam zacząć brać tabl. antykoncepcj.