Forum

Rodzice i Maluchy czyli WuŻecikowe pogaduchy

Wyprawka dla niemowlaka

  • Autor: Satina Data: 2012-05-16 13:24:20

    Związku z tym, że jestem w ciąży pomału czytam, rozgladam się, rozmawiam z innymi zaciążonymi na temat wyprawki, higieny niemowlaka, pieluch (tu można napisać osobną książkę) ;) Ale mam pytanie do Was, drogie mamy:

    Co tak naprawdę potrzebne jest niemowlakowi? Nie mieszkamy w jakimś super dużym mieszkaniu, więc rzeczy chcę ograniczyć to niezbędnych i nie potrzebnie wydawać pieniędzy. Zastanawiałam się nad składaną wanienką, bo mamy małą łazienkę, a normalna zajmuje dużo miejsca. Łóżeczko i wózek dostanę w spadku:)

    Nie będę używać żadnych stelizatorów, wyparzaczy itp.

    Chce karmić naturalnie, ale po porodzie wracam na studia odrazu (zaocznie studiuję, wtedy partner będzie karmić malucha moim mlekiem przez butelkę, można tak od razu maluch do butli przyzwyczajać, czy jest to jakoś nie dozwolone? 

    Tyle tego jest, co czytam to dowiaduję się coś nowego, inni mowią tak, a jeszcze inni inaczej- zwariować idzie.

  • Autor: agulinia Data: 2012-05-16 13:47:13

    Satino, ja mieszkałam w kawalerce, więc mam chyba parę dobrych rad :) Wanienkę kupiłam w ikei jest trochę

    mniejsza na szerokość i podłoże i środek nie jest śliski. Stelarza nie miałam- zbyt dużo zajmuje miejsca,

    kąpałam córcię w dużym pokoju, a wanienkę kładłam na stole lub wersalce. Sterylizatora nie miałam, tylko

    gotowałam butelki ismoczki w garnku. U mnie nie sprawdziła się mata edukacyjna, a poza tym nie miałam

    gdzie chować tych pałąków. Jeśli chodzi o picie z butelki to zależy od dzieciaczka. Ja mialam bardzo mało

    pokarmu i szybko dokarmiałam z butli. U nas nie sprawdził się Avent i Lovi tylko Tommee Tippie i Nuk.

    Natomiastsmoczki nuk szybko się niszczą pod wpływem gotowania. Słyszałam, że dobre przy karmieni jest

    stosowanie muszli laktacyjnych - sama nie testowałam. Postaraj nie dać się zwariować jeśli chodzi