Myślałam, że mnie nie porwie ogólnopolski szał, ale też dałam się wciągnąć - najlepszym dowodem piłkarska odsłona naszego kolejnego konkursu :) I chyba też jednym okiem popatrzę na dzisiejszy mecz :)
Mam nadzieję, że wątek będzie tak popularny, że dorobi się kilku kontynuacji!
ja sie wogle nie znam na piłce! na sporcie! guzik mnie to interesuje! ale...siedze wpatrzona w ekran i prawie paznokcie ogryzam;))) wciagnelam sie w to szalenstwo jak i Ty;-))) jakby nie patrzec tworzy sie nasza historia...;))) hihihihiih
mysle to samo..eh.....trzeba przyznac, ze dowalili nam niezle...;( ale trzymam mocno kciuki,zeby nasi jescze porzadnie kopnęli!;) i siup % gooooolll goooolll za naszych!
Nie znam się na piłce kopanej, ale otwarcie EURO 2012 oglądałam i miałam ciary :)
Moje chłopaki krzyczą, że druga połowa meczu była zdecydowanie do d... i dlaczego trener Smuda nie zdecydował o wprowadzeniu innych graczy... Tego to nawet najstarsi górale nie wiedzą :))
Pilka nozna nie jest mi obojetna.Uwazam, ze Grecy byli niezli ale zdecydowanie mieli pecha.Kibicowalam naturalnie " naszym" chlopakom, ale coz Lewandowski sam duzo nie zdziala.Polski bramkarz byl super - to trzeba mu przyznac.Moze w nastepnym meczu bedzie lepiej, a moze nie?????
Po 10 minutach meczu .. stwierdziłam 5:1 dla naszych wschodnich .. póki co brakuje tylko jedna malutka brameczka ale piłka w grze .. ))) . Pięknie grają lubię taką ofensywną grę .. )))
Ja się biję w pierś... nie wierzyłam... jeno troche nadziei sie gdzieś tam uchowało...
Ale co to był za mecz, cały czas walka, inna drużyna niż w trakcie meczu z Grecją... i jak sie chłopaki poświęcały! Dumna jestem z naszej drużyny, ojjj, bardzo dumna!
Tylko żeby coś jeszcze z tymi kibolami zrobili... byłoby już całkiem super!
No ja nie jestem pesymistką. Ogólnie jako naród jesteśmy narzekający, bez wiary, wiadomo nie wszyscy są tacy, ale mecz się nie zaczął i był już spisany na straty