witam . chciałam zrobić naleśniki i szukałam na WZ. W jednym przepisie należy dodać wode mineralną gazowaną w innym zaś niegazowaną. Jestem amatorką gotowania więc może ktoś mi powie jaka ma być woda żeby placuszki wyszły fajne.pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
To zależy jaki efekt chcemy uzyskać, jeśli mają być puszyste, to woda gazowana, a jeśli zwykłe to ja daję kranówkę pół na pół z mlekiem i też są pyszne.
ja próbowałam woda gazowana plus mleko oraz woda z kranu plus mleko, lepsze są z gazowaną. Z racji tego, że piję mineralną niegazowaną przeważają u mnie naleśniki ze zwykłą wodą z kranu lub niegazowaną, lecz też są smaczne.
Jak już mowa o mleku i wodzie , to jakich proporcji używacie. Ja daję często samo mleko lub dodaję ok. pół szklanki gazowanej na ok. trzy szklanki mleka. A Wy?
Racja ... ''gumiaki mleczne'' wychodzą .. Najbardziej pasują mi na mleku i wodzie gazowanej .. ale bez żadnych spulchniaczy (proszek lub sodka odapda )
co do wody...jak to moj synek mówi.. "woda mokja" ;)
po prostu mokra. jaka dodasz, taka będzie. ;) puszyste wychodzą z gazowaną. ja robię 1,5 szklanki gazowanej wody + 0,5 szklanki mleka bez zadnych spulchniaczy. ;)
Naleśniki podawane na słodko zawsze powinny być na mleku. Natomiast podawane na "słono" na GAZOWANEJ wodzie mineralnej. Nigdy nie dodaję proszku do pieczenia.
witam . chciałam zrobić naleśniki i szukałam na WZ. W jednym przepisie należy dodać wode mineralną gazowaną w innym zaś niegazowaną. Jestem amatorką gotowania więc może ktoś mi powie jaka ma być woda żeby placuszki wyszły fajne.pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
ja daje tylko mineralną gazowaną...:)
tylko gazowana ;-)
Ja daje zawsze gazowana wychodzą puszyste niektórzy dają proszek do naleśników żeby uzyskać ten efekt a wystarczy gazowana woda :)
Woda gazowana.
acha czyli dając wode mineralna mogę pominąć proszek do pieczenia?
Zwykle gazowaną... chociaż... jesli piekę naleśniki przeznaczone na krokiety wtedy dodaję niegazowaną
Gazowana najlepsza do naleśników :)