Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Blogger

• Autor: Ewa1982 Data: 2012-09-24 06:43:45

Witam, mam problem ze wstawianiem zdjęć na bloga. Gdy chcę wstawić zdjęcie, to często mam odwróconą fotkę do góry nogami i nie da się tego przestawić, bo nie ma takiej opcji, albo ja jej nie umiem znaleźć. Proszę o pomoc.

• Autor: Zuzanna248 Data: 2012-09-24 08:04:39

nie znam się zbyt, ale chyba musisz odwrócić przed wstawieniem??? a klikając "L" na klawiaturze? ja tak odwracam

• Autor: olusia23 Data: 2012-09-24 08:06:39

Ja zawsze przestawiam fotki w programie do przeklądania zdjęć, przed wstawieniem ich do na bloga. Również nie widzę opcji przekręcania na samym Bloggerze. 

• Autor: Ewa1982 Data: 2012-09-24 08:25:20

No właśnie ja przekręcam, a i tak blogger robi swoje.

• Autor: as Data: 2012-09-24 08:54:42

Jeśli zawsze są źle wstawione to wstaw źle, może wtedy będzie dobrze:D

• Autor: Ewa1982 Data: 2012-09-24 09:13:06

To też nic nie daje - próbowałam.

• Autor: mahika Data: 2012-09-24 09:21:42

w czym ją przekręciłaś.

Moze nie zapisałaś juz "przekręconej"?

• Autor: Ewa1982 Data: 2012-09-24 09:56:07

Zapisałam. :(

• Autor: mahika Data: 2012-09-24 10:35:01

też mam blogger, sprawdziłam i normalnie wstawiam zdjęcia ;/

• Autor: makusia Data: 2012-09-24 10:57:37

Problemy z przesyłaniem zdjęć

Jeśli podczas próby przesłania zdjęć w Bloggerze wystąpi dziwne działanie lub ta funkcja w ogóle przestanie działać, spróbuj wykonać następujące czynności:

• Wyłącz program do blokowania wyskakujących okienek. Programy do blokowania wyskakujących okienek czasami uniemożliwiają wyświetlenie okna przesyłania zdjęć. W ustawieniach programu do blokowania wyskakujących okienek możesz dodać Blogger.com jako zaufaną witrynę. Nie będzie wtedy trzeba wyłączać go całkowicie.