Sprawdzilam w internecine co to za tort-wynika ze jest pracochlonny.Trzeba upec 10-15 blatow ciasta.Jest przy tym troche czasu.Cena produktow nie jest specjalnie wysoka.Potem masa do tortu I dekoracja,ale I tak troche ta pani przesadzila z cena .
Ja bardzo duzo pieke tortow najwyzsza cena jaka dostałam za standardowy tort to 100 zł i wcale nie byle co , bo torty na gorze sa recznie malowane , wg mnie to jakis zart
Kobitce chyba się trochę w główce poprzestawiało, żeby tyle brać za tort:)Zrób sobie sama jakiś tort z przepisów z Wż, a wyniesie cię to parę groszy, naprawdę, to wcale nie jest takie trudne:)
Ja, to kompletnie nie znam się na cenach tortów, ale i dla mnie wydała się ta cena trochę za wysoka - jak to dobrze jest móc poradzić się kogoś mądrzejszego - raz jeszcze dziękuję!
Witam!
Podpowiedzcie mi proszę , czy 350 zł. za tort o klasycznym kształcie (okrągły) to jest normalna cena?
Ja kompletnie się nie orientuję a kobieta za zrobienie tortu właśnie tyle chce. Tort
nazywa się " Żydowski" lub " Żyd" , jakoś tak - ponoć REWELACJA!
Dziękuję i pozdrawiam!
350 zł za tort tu fura kasy to pewnie taki z 10kg??
Uważam,że to bardzo wygórowana cena.
Sprawdzilam w internecine co to za tort-wynika ze jest pracochlonny.Trzeba upec 10-15 blatow ciasta.Jest przy tym troche czasu.Cena produktow nie jest specjalnie wysoka.Potem masa do tortu I dekoracja,ale I tak troche ta pani przesadzila z cena .
Ja bardzo duzo pieke tortow najwyzsza cena jaka dostałam za standardowy tort to 100 zł i wcale nie byle co , bo torty na gorze sa recznie malowane , wg mnie to jakis zart
Może zamówiłaś bardzo duży ?
Tort ma być klasyczny (10 osób).
Za piętrowy 5 kg tort zapłaciłam 125 zł. Myślę, że Pani mocno przesadziła z ceną!
Zapytaj, czy się nie pomyliła? Na jedną osobę liczy się 15 dag x10 osób = 1,5 kg
Dla mnie to ewidentna pomyłka.