Pomóżcie. Otrzymałam informacje ze sklepu internetowego stylepit, w którym to chyba latem robiłam zakupy, opłata była za pobraniem u kuriera, co też oczywiście uczyniłam, a oni teraz piszą do mnie, że zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone, ale z powodów technicznych kurier nie pobrał opłaty i mam im zapłacić, bo sprawa trafi do firmy windykacyjnej. Nie wiem czy zgłosić na policję czy też do prokuratury o próbę wyłudzenia kasy. Nie kupujcie tam.
Pomóżcie. Otrzymałam informacje ze sklepu internetowego stylepit, w którym to chyba latem robiłam zakupy, opłata była za pobraniem u kuriera, co też oczywiście uczyniłam, a oni teraz piszą do mnie, że zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone, ale z powodów technicznych kurier nie pobrał opłaty i mam im zapłacić, bo sprawa trafi do firmy windykacyjnej. Nie wiem czy zgłosić na policję czy też do prokuratury o próbę wyłudzenia kasy. Nie kupujcie tam.
No ale kurier chyba wystawil Ci kwit? Obawiam sie, ze musisz udowodnic, ze zaplacilas.
Sądzę, że powinnaś napisać do nich i poinformować, że przesyłka była zamówiona za pobraniem i w innym wypadku nie było by możliwe jej zrealizowanie. Poszukaj w poczcie potwierdzenia zamówienia (z podaną formą płatności) a jeszcze lepiej faktury czy paragonu zapłaty. Ksero załącz do wyjaśnienia i wszystko wyślij poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Jesli ta strona internetowa nie podaje adresu do korespondencji, to możesz wykorzyustać ten ze strony: http://www.krs-online.com.pl/stylepit-poland-sp-z-o-o-krs-841597.html
Przypuszczam, że trafili na nieuczciwego kuriera i teraz szukają (brzydko mówiąc) "jelenia".
Z jakich przyczyn technicznych. Kurier nie mógł by dać Ci przesyłki bez zapłaty , moim zdaniem to wina kuriera i on powinien uregulować rachunek. Nic nie płać , to jest próba wyłudzenia , gdzie to zgłosić , niewiem pewnie poszła bym na policję albo do radcy prawnego
Oczywiście żadnego rachunku nie mam, bo zakupy robiłam w sierpniu. Dowiedziałam się, że było nadane Pocztą Polską, więc udałam się na pocztę i przemiła pani poszukała w archiwum i przesyłka była, zapłacone zostało. Całe szczęście, że tam jest udokumentowane. Teraz czekam na informacje od tej oszukanej firmy i zastanawiam się czy nie poinformować mediów, iż kolejny sklep internetowy chce oszukać ludzi.
Często korzystamy z usług kurierskich i jeszcze nigdy nie słyszałam, by pobranie opłaty było niemożliwe z "przyczyn technicznych", a towar został doręczony bez zapłaty. To zwykły szwindel i to grubymi nićmi szyty. W branży kurierskiej Święty Mikołaj nie doręcza paczek, nawet 6-go grudnia...
Ja szukałabym pomocy u kuriera, pewnie mają dokumenty dotyczące Twojej przesyłki. Gdyby to nie pomogło, pozostaje Policja czy prokurator. Nie wolno naciągaczom pozwalać na okradanie nas z ciężko zarobionych pieniędzy, nawet tych niewielkich (chodzi o zasadę, a nie o kwotę). Pozdrawiam i nie daj się.
Jeśli zamawiałaś za pobraniem, to sprawa jest oczywista. piszesz ostre w tonie pismo, że przesyłka była za pobraniem, że mogą to sobie sprawdzić na poczcie. Że nie życzysz sobie takich bezpodstawnych pism a jeśli otrzymasz kolejne pismo w tej sprawie to skierujesz sprawę do sądu o naruszenie miru domowego i o oszczerstwo, bo przecież pomawiają cię o kradzież. Dobrze byłoby wpisać parę paragrafów i nadmienić, że o sprawie poinformujesz(poinformowałaś) rzecznika praw konsumenta. Możesz też pismo zacząć od informacji, że po konsulatcji z rzecznikiem praw konsumenta...... W moim przypadku tak skonstruowane pisma zawsze działają. A moja mam od banku, który upomniał się o zapłacone już pieniądze wysądziła spora kwotę.
Równie dobrze w zwykłym sklepie (nie-internetowym) mogliby od ciebie żądać zapłaty za towar, który nabyłaś w sierpniu. Wyobraź sobie, że w Twoim osiedlowym spożywczaku kupujesz chleb, wracasz z nim do domu i go zjadasz, a oni po pół roku twierdzą, że „z przyczyn technicznych” nie pobrali od Ciebie pieniędzy. Pewnie byś się tylko puknęła w głowę, bo przecież sam ten chleb był dowodem na to, że zapłaciłaś – na tym polega wymiana towarowo-pieniężna. Po odejściu od kasy reklamacji w tym zakresie się nie uwzględnia. Moim zdaniem możesz się nie przejmować i chyba nic nie musisz robić.
Pomóżcie. Otrzymałam informacje ze sklepu internetowego stylepit, w którym to chyba latem robiłam zakupy, opłata była za pobraniem u kuriera, co też oczywiście uczyniłam, a oni teraz piszą do mnie, że zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone, ale z powodów technicznych kurier nie pobrał opłaty i mam im zapłacić, bo sprawa trafi do firmy windykacyjnej. Nie wiem czy zgłosić na policję czy też do prokuratury o próbę wyłudzenia kasy. Nie kupujcie tam.
Dzisiaj otrzymałam informacje, oczywiście po pójściu na pocztę, poinformowania tegoż sklepu, że zgłoszę sprawę na policję, poinformuje media ogólnopolskie, z przeprosinami i aż śmiech bierze 10% zniżki na kolejne zakupy. Oczywiście mam to gdzieś. Dziękuję za porady i słowa otuchy. Pozdrawiam.
Pomóżcie. Otrzymałam informacje ze sklepu internetowego stylepit, w którym to chyba latem robiłam zakupy, opłata była za pobraniem u kuriera, co też oczywiście uczyniłam, a oni teraz piszą do mnie, że zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone, ale z powodów technicznych kurier nie pobrał opłaty i mam im zapłacić, bo sprawa trafi do firmy windykacyjnej. Nie wiem czy zgłosić na policję czy też do prokuratury o próbę wyłudzenia kasy. Nie kupujcie tam.
Dzisiaj otrzymałam informacje, oczywiście po pójściu na pocztę, poinformowania tegoż sklepu, że zgłoszę sprawę na policję, poinformuje media ogólnopolskie, z przeprosinami i aż śmiech bierze 10% zniżki na kolejne zakupy. Oczywiście mam to gdzieś. Dziękuję za porady i słowa otuchy. Pozdrawiam.
Pomóżcie. Otrzymałam informacje ze sklepu internetowego stylepit, w którym to chyba latem robiłam zakupy, opłata była za pobraniem u kuriera, co też oczywiście uczyniłam, a oni teraz piszą do mnie, że zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone, ale z powodów technicznych kurier nie pobrał opłaty i mam im zapłacić, bo sprawa trafi do firmy windykacyjnej. Nie wiem czy zgłosić na policję czy też do prokuratury o próbę wyłudzenia kasy. Nie kupujcie tam.
Pomóżcie. Otrzymałam informacje ze sklepu internetowego stylepit, w
którym to chyba latem robiłam zakupy, opłata była za pobraniem u
kuriera, co też oczywiście uczyniłam, a oni teraz piszą do mnie, że
zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone, ale z powodów
technicznych kurier nie pobrał opłaty i mam im zapłacić, bo sprawa trafi
do firmy windykacyjnej. Nie wiem czy zgłosić na policję czy też do
prokuratury o próbę wyłudzenia kasy. Nie kupujcie tam.
No ale kurier chyba wystawil Ci kwit? Obawiam sie, ze musisz udowodnic, ze zaplacilas.
Jak ja coś zamawiam przez internet za pobraniem, to na paczce jest rachunek lub faktura.
Sądzę, że powinnaś napisać do nich i poinformować, że przesyłka była zamówiona za pobraniem i w innym wypadku nie było by możliwe jej zrealizowanie. Poszukaj w poczcie potwierdzenia zamówienia (z podaną formą płatności) a jeszcze lepiej faktury czy paragonu zapłaty. Ksero załącz do wyjaśnienia i wszystko wyślij poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Jesli ta strona internetowa nie podaje adresu do korespondencji, to możesz wykorzyustać ten ze strony: http://www.krs-online.com.pl/stylepit-poland-sp-z-o-o-krs-841597.html
Przypuszczam, że trafili na nieuczciwego kuriera i teraz szukają (brzydko mówiąc) "jelenia".Wyślij im pismo przedprocesowe, że zgłaszasz sprawę do prokuratury i wyślij również to pismo do wiadomości rzecznika. A duża kwota to była??
Przecież to absurd, żeby kurier zostawił towar bez opłaty
Z jakich przyczyn technicznych. Kurier nie mógł by dać Ci przesyłki bez zapłaty , moim zdaniem to wina kuriera i on powinien uregulować rachunek. Nic nie płać , to jest próba wyłudzenia , gdzie to zgłosić , niewiem pewnie poszła bym na policję albo do radcy prawnego
Oczywiście żadnego rachunku nie mam, bo zakupy robiłam w sierpniu. Dowiedziałam się, że było nadane Pocztą Polską, więc udałam się na pocztę i przemiła pani poszukała w archiwum i przesyłka była, zapłacone zostało. Całe szczęście, że tam jest udokumentowane. Teraz czekam na informacje od tej oszukanej firmy i zastanawiam się czy nie poinformować mediów, iż kolejny sklep internetowy chce oszukać ludzi.
Często korzystamy z usług kurierskich i jeszcze nigdy nie słyszałam, by pobranie opłaty było niemożliwe z "przyczyn technicznych", a towar został doręczony bez zapłaty. To zwykły szwindel i to grubymi nićmi szyty. W branży kurierskiej Święty Mikołaj nie doręcza paczek, nawet 6-go grudnia...
Ja szukałabym pomocy u kuriera, pewnie mają dokumenty dotyczące Twojej przesyłki. Gdyby to nie pomogło, pozostaje Policja czy prokurator. Nie wolno naciągaczom pozwalać na okradanie nas z ciężko zarobionych pieniędzy, nawet tych niewielkich (chodzi o zasadę, a nie o kwotę). Pozdrawiam i nie daj się.
Jeśli zamawiałaś za pobraniem, to sprawa jest oczywista. piszesz ostre w tonie pismo, że przesyłka była za pobraniem, że mogą to sobie sprawdzić na poczcie. Że nie życzysz sobie takich bezpodstawnych pism a jeśli otrzymasz kolejne pismo w tej sprawie to skierujesz sprawę do sądu o naruszenie miru domowego i o oszczerstwo, bo przecież pomawiają cię o kradzież. Dobrze byłoby wpisać parę paragrafów i nadmienić, że o sprawie poinformujesz(poinformowałaś) rzecznika praw konsumenta. Możesz też pismo zacząć od informacji, że po konsulatcji z rzecznikiem praw konsumenta...... W moim przypadku tak skonstruowane pisma zawsze działają. A moja mam od banku, który upomniał się o zapłacone już pieniądze wysądziła spora kwotę.
Równie dobrze w zwykłym sklepie (nie-internetowym) mogliby od ciebie żądać zapłaty za towar, który nabyłaś w sierpniu. Wyobraź sobie, że w Twoim osiedlowym spożywczaku kupujesz chleb, wracasz z nim do domu i go zjadasz, a oni po pół roku twierdzą, że „z przyczyn technicznych” nie pobrali od Ciebie pieniędzy. Pewnie byś się tylko puknęła w głowę, bo przecież sam ten chleb był dowodem na to, że zapłaciłaś – na tym polega wymiana towarowo-pieniężna. Po odejściu od kasy reklamacji w tym zakresie się nie uwzględnia. Moim zdaniem możesz się nie przejmować i chyba nic nie musisz robić.
Pomóżcie. Otrzymałam informacje ze sklepu internetowego stylepit, w
Dzisiaj otrzymałam informacje, oczywiście po pójściu na pocztę, poinformowania tegoż sklepu, że zgłoszę sprawę na policję, poinformuje media ogólnopolskie, z przeprosinami i aż śmiech bierze 10% zniżki na kolejne zakupy. Oczywiście mam to gdzieś. Dziękuję za porady i słowa otuchy. Pozdrawiam.którym to chyba latem robiłam zakupy, opłata była za pobraniem u
kuriera, co też oczywiście uczyniłam, a oni teraz piszą do mnie, że
zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone, ale z powodów
technicznych kurier nie pobrał opłaty i mam im zapłacić, bo sprawa trafi
do firmy windykacyjnej. Nie wiem czy zgłosić na policję czy też do
prokuratury o próbę wyłudzenia kasy. Nie kupujcie tam.
Pomóżcie. Otrzymałam informacje ze sklepu internetowego stylepit, w
Dzisiaj otrzymałam informacje, oczywiście po pójściu na pocztę, poinformowania tegoż sklepu, że zgłoszę sprawę na policję, poinformuje media ogólnopolskie, z przeprosinami i aż śmiech bierze 10% zniżki na kolejne zakupy. Oczywiście mam to gdzieś. Dziękuję za porady i słowa otuchy. Pozdrawiam.którym to chyba latem robiłam zakupy, opłata była za pobraniem u
kuriera, co też oczywiście uczyniłam, a oni teraz piszą do mnie, że
zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone, ale z powodów
technicznych kurier nie pobrał opłaty i mam im zapłacić, bo sprawa trafi
do firmy windykacyjnej. Nie wiem czy zgłosić na policję czy też do
prokuratury o próbę wyłudzenia kasy. Nie kupujcie tam.
opisz wszystko, zrób skan, wrzuć na strone wykop.pl