Ostrzegam! Kto ma sprzęt Mastercook niech drży! Firma ogłosiła upadłość! A właściwie jej hiszpański właściciel. Tak więc nie realizują napraw gwarancyjnych! Można ew. zwrócić sprzęt mający do 6 roku - do sklepu jako niezgodny z umową sprzedaży. A moja kuchenka ma 1,5 roku i padł termostat, a ja na oko nie potrafię piec, poza tym nie trzyma temperatury! Już przypaliłam muffiny!
Nie kupować Mastercooka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Właśnie przeczytałam Ustawę konsumencką z 2003 r. Punkt 10 jakby mnie dotyczył. Będę walczyć jak lwica. Pan ze starego serwisu też radził tak zrobić - z niezgodności z ustawą a nie z gwarancji. Czy może ma ktoś doświadczenia z podobnych sytuacji ? Proszę o wsparcie merytoryczne.
Ufff ... nie mam nic ze sprzętu tej firmy . Jakoś nie wzbudzał we mnie zaufania . Dobrze,że nas o tym poinformowałaś . I chyba ręka będzie służyć Tobie za termostat , póki co .. ))
Nie wiem jak w innych sklepach, ale w Media Markt gdzie pracuję sklep ponosi odpowiedzialność i naprawia sprzęt tej firmy w okresie gwarancji rzecz jasna...
Wlałaś mi miód w serce! Mam nadzieję, że uda mi się pomyślnie załatwić. Ja też kupiłam w dużej sieci i nadal mam gwarancję. Tylko czy mam żądać z tytułu gwarancji czy niezgodności z umową, czy powołać się na ustawę konsumencką?
Reklamacja załatwiona! Kuchenka wymieniona przez sprzedawcę, ponieważ padł programator, a serwisant takiego już nie posiadał. Teraz mam inny model, innego producenta i różnicę w cenie zwrócono! UFF! Aż strach używać...:)
Ostrzegam! Kto ma sprzęt Mastercook niech drży! Firma ogłosiła upadłość! A właściwie jej hiszpański właściciel. Tak więc nie realizują napraw gwarancyjnych! Można ew. zwrócić sprzęt mający do 6 roku - do sklepu jako niezgodny z umową sprzedaży. A moja kuchenka ma 1,5 roku i padł termostat, a ja na oko nie potrafię piec, poza tym nie trzyma temperatury! Już przypaliłam muffiny!
Nie kupować Mastercooka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
To zwróć do sklepu jako niezgodny z umową, poniesione koszty chociaż zwracają? powinni
Właśnie przeczytałam Ustawę konsumencką z 2003 r. Punkt 10 jakby mnie dotyczył. Będę walczyć jak lwica. Pan ze starego serwisu też radził tak zrobić - z niezgodności z ustawą a nie z gwarancji. Czy może ma ktoś doświadczenia z podobnych sytuacji ? Proszę o wsparcie merytoryczne.
Ufff ... nie mam nic ze sprzętu tej firmy . Jakoś nie wzbudzał we mnie zaufania . Dobrze,że nas o tym poinformowałaś . I chyba ręka będzie służyć Tobie za termostat , póki co
.. ))
Nie wiem jak w innych sklepach, ale w Media Markt gdzie pracuję sklep ponosi odpowiedzialność i naprawia sprzęt tej firmy w okresie gwarancji rzecz jasna...
Wlałaś mi miód w serce! Mam nadzieję, że uda mi się pomyślnie załatwić. Ja też kupiłam w dużej sieci i nadal mam gwarancję. Tylko czy mam żądać z tytułu gwarancji czy niezgodności z umową, czy powołać się na ustawę konsumencką?
Najlepiej na wszystko naraz
Z tytułu niezgodności.
Dawno temu ogłosiła upadłość.
mi wirpool po 2 dniach siadł....aj ...wszytko tak robią...
?
Reklamacja załatwiona! Kuchenka wymieniona przez sprzedawcę, ponieważ padł programator, a serwisant takiego już nie posiadał. Teraz mam inny model, innego producenta i różnicę w cenie zwrócono! UFF! Aż strach używać...:)
To super!!! Ulga z pewnością, teraz będzie OK, zobaczysz Pozdrawiam.