Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Czy to jest mobbing?

• Autor: mamusia_muminka Data: 2014-04-16 17:46:31

Witam serdecznie! Co może zrobić nauczyciel, jeżeli dowie się, że inny nauczyciel obmawia go do uczniów na lekcji? Sytuacja powtarza się wielokrotnie pomimo interwencji dyrektora.

• Autor: Iza29 Data: 2014-04-16 17:49:18

Zgłosić to do kuratorium skoro dyrektor nie może załatwić sprawy.

• Autor: sawalek Data: 2014-04-16 18:43:49

Witaj. Dyrektor powinien ponownie zainterweniować. Istnieją przecież notatki służbowe, z wpisem do akt. Jeśli chodzi o kuratorium to trudno trochę taką sytuację udowodnić. Masz pewność, że to co mówią uczniowie jest prawdą?

• Autor: mamusia_muminka Data: 2014-04-16 18:47:37

Tak, ponieważ dowiedziałam się od mamy jednego z uczniów.

• Autor: sawalek Data: 2014-04-16 21:02:43

Ja również jestem nauczycielem. To ciężka sytuacja ale w pierwszej kolejności starałabym się wyjasnić zaistniałą sytuację z owym nauczycielem. Jeśli to nie pomoże, poszłabym do dyrekcji i skonfrontowała te informacje z owym nauczycielem i rodzicem, oczywiście jeśli się zgodzi.

• Autor: mamusia_muminka Data: 2014-04-16 22:05:21

To ciężki orzech do zgryzienia, już drugi dyrektor nie może sobie  z tym problemem poradzić. Ta osoba zawsze musi mieć jakąś ofiarę, którą obczernia przed uczniami (szkoła podstawowa). Dokładnie chcę wiedzieć, czy jest na to jakiś paragraf żeby postraszyć.

• Autor: majolika Data: 2014-04-16 22:51:12