Forum

Rodzice i Maluchy czyli WuŻecikowe pogaduchy

bilans 6-latka

  • Autor: dorotaibasia Data: 2014-11-05 19:41:35

    Moje dziecię skończyło 6 lat więc dzwonię do przychodni i umawiam sie na bilans...tyle tylko że sugeruję się stosowną kartką w ksiażeczce zdrowia dziecka. Pani w rejestracji nie pyta ile dziecka ma lat. Rozmawiam z zaprzyjaźnioną mamą w przedszkolu i ona mi mówi że w "jej" przychodni (inna niż moja) takiego bilansu dziecku nie zrobili bo musi byc inny druk, który najpierw wypełnia szkolna pielęgniarka. I tu mamy problem. Nasze dzieci chodzą do zerówki w niepublicznym przedszkolu, pielęgniarki przedszkole nie ma. Wychowawczyni  w przedszkolu odsyła mnie do przychodni, przychodnia do pielęgniarki której nie ma...Normalnie czeski film:) Studiuję internet, różne fora i jestem coraz głupsza...gdzies piszą ze bilans jest niezbędny, gdzieś indziej że zupełnie niepotrzebny i nieobowiazkowy, gdzieś, że robi się w zerówce, gdzieś indziej znów, że dopiero w pierwszej klasie....

    Więc jak to wygląda  w przypadku dziecka 6-letniego które chodzi do zerówki w przedszkolu?

    Proszę o rozjasnienie mojego umysłu przez mamy które juz przerobiły ten temat:)

    Z góry bardzo dziękuję!

  • Autor: dagusia_29 Data: 2014-11-05 20:14:31

    Syn jako 6 latek chodzil do zerówki i nic ze szkoły nie dostał. Poszliśmy do lekarza a on dal nam karteczkę do szkoly że Pani miała wypelnienić, nie wypełnila i kartki nikt nigdy nie chciał ja proponuję zadzwoń do szkoły i zapytaj czy będzie coś takiego potrzebne. Dopytaj może tam coś będzie wiadomo. Bo znając życie to w kżdej szkole każdej przychodzi może być inaczej a to dziwne z tym bilansem bo nie każdy 6 latek musi chodzić do szkoły i co wtedy??

  • Autor: Bahati Data: 2014-11-05 20:29:51

    Tez dostalam karteczki do szkoly po bilansie u lekarza, nie odwrotnie.

  • Autor: anulkaD Data: 2014-11-05 20:45:26