Forum

Zdrowie i uroda

Nowotwór?

  • Autor: neferet Data: 2014-12-02 21:27:43

    Nie wiem jaka będzie ta Wigilia... Siostrze męża powtarzano mammografię, potem biopsja gruboigłowa. W piątek wynik. Martwię się, że może być nienajlepszy... Nie wiem czy będę w stanie podejść do tego ze spokojem, a przecież muszę być dla niej wsparciem. W dodatku mądrym. Duże wyzwanie. Moja rodzina taka raczej zawałowa, nie mam żadnego doświadczenia z chorobami przewlekłymi i - co tu dużo gadać - kojarzącymi się z ostatecznością. Jak to zrobić, żeby być w sposób nienachalny, ale jednak wprowadzający na tory optymizmu i woli walki? 

    O kciuki proszę, bardzo.

  • Autor: Maria K Data: 2014-12-02 22:33:45

    Będzie dobrze, trzymam mocno kciuki.

  • Autor: słoik Data: 2014-12-02 22:38:21

    Będzie dobrze.Nie martw się na zapas. Nowotwór w tych czasach to niekoniecznie wyrok.Trzymaj się.

  • Autor: mariolan76 Data: 2014-12-03 00:48:05

    Trzymam kciuki i daj znać jak wyniki. Ostatnio oglądałam kawałek programu właśnie w tym temacie i powiedzieli ze najważniejsze to nie mówić ze bedzie dobrze tylko zapytać sie jak możemy pomoc tej osobie nie wolno tez udawać ze nic sie nie stało .

  • Autor: mggi63 Data: 2014-12-03 14:44:49

    I bardzo dobrze powiedzieli.Pocieszenie typu "będzie dobrze" jest bardzo nie na miejscu

  • Autor: Ewa1982 Data: 2014-12-03 07:59:24

    Może doda Ci trochę wiary przypadek mojego Taty: 8 lat temu zdiagnozowano u taty raka jelita grubego... niestety złośliwego. Miał operacje, wycinali guzy i polipy. Jak wiadomo to jeden z gorszych nowotworów. Tata jest pod stałą opieką onkologa - teraz jest zdrowy i jeśli będzie wszystko w porządku to w maju będzie mieć ostatnią wizytę u onkologa, bo jest dobrze.

    Trzymam kciuki.

  • Autor: madina99 Data: 2014-12-03 09:37:43