Forum

Kuchenne porady

Poradzie proszę - mięso na wyjazd

  • Autor: aggusia35 Data: 2017-06-04 21:40:37

    Kochani proszę Was o pomoc. Kiedyś był taki wątek jak przygotować jedzenie na wyjazd. Jakbyście mi pomogli znaleźć będę wdzięczna. Proszę też o pomoc bo wyjeżdżam i niw wiem jak zabrać się za przygotowanie mięsa na wyjazd. 
    Jedzenie będzie jechało w samochodzie ok. 10 godzin. W samochodzie jest klimatyzacja wiec w jakimś 20 st.
    Nie mam żadnego doświadczenia w pasteryzowaniu i przygotowaniu mięsa i  nie wiem jak się za to zabrać.
    Czy jak podsmażę mielone wieprzowe z dodatkiem soli i wsadzę do słoika i za pasteryzuje to będzie ok. czy do słoika trzeba dolać wody? Chce zrobić trochę mielonego bo dzieci lubią spaghetterii na wyjeździe  szybko je przygotować, ale co jeszcze, może schab tylko jak surowe do słoika wsadzić i pasteryzować ?

  • Autor: Basialis Data: 2017-06-04 22:39:30

    Agusiu,nie mieszkam w Polsce ale wiem ze moja siostra( jak jedziemy na narty) wszystko przygotowuje i w sklepie zamykaja to fermentycznie..................dlugo sie to trzyma.

    Dopisano 2017-6-5 8:49:7:

    wkradl sie blad..................hermetycznie.

  • Autor: aggusia35 Data: 2017-06-05 18:33:54

    Tak chce kupić i zapakować hermetycznie, ale myślałam też o przygotowaniu mięsa na obiad

  • Autor: iwett Data: 2017-06-05 08:32:05

    A nie masz lodówki turystycznej ? Tzn takiej na prąd .....w samochodzie to sie podłącza do zapalniczki ......no jakoś tak :)
    Mięso jak na dłuższą mete chcesz przetrzymać bezpiecznie to trza 3 x zagotować tzn. pasteryzować.

  • Autor: aggusia35 Data: 2017-06-05 18:34:36

    Nie mam chodzi tylko o to żeby to przewieźć 10 godz. później lodówka będzie

  • Autor: ekkore Data: 2017-06-05 22:11:24

    Jak chcesz tylko przewieźć to każde mięso po obróbce cieplnej w lodówce turystycznej z wkładami Ci przetrwa. 

    Po przyjeździe na miejsce zamroz co możesz,  a gulasze po prostu poddaj jeszcze raz obróbce cieplnej.