Forum

Gawędy o jedzeniu

Sosy do frytek

  • Autor: dostawcy Data: 2013-01-08 09:18:17

    Witajcie,

    Otwieram knajpkę gdzie chcę serwować najlepsze frytki belgijskie. Ich nie odłączym elementem są sosy. No i mógłbym je sprowadzać z Belgii ale wolę świeże robione na miejscu. I tu zwracam się do Was. Szukam osoby (najlepiej z okolic trójmiasta, ale nie koniecznie), która mi takie sosy umiesza, znajdzie idealne przepisy itd. Szczegóły już na mailu. Jest to oczywiście zapytanie komercyjne. Zapraszam do komentowania i zadawania pytań.

  • Autor: stillnox Data: 2013-01-08 09:33:00

    a Ty naoglądałeś się przed chwilą TVN i reportażu Porady i zainspirowały Cie belgijskie frytki które jadł?? masakra

  • Autor: dostawcy Data: 2013-01-08 09:44:34

    a Ty naoglądałeś się przed chwilą TVN i reportażu Porady i
    zainspirowały Cie belgijskie frytki które jadł?? masakra

    Nie bo w pracy jestem, pomysł ćwiczę od roku, mam miejsce, frytki, lokal itd, brakuje mi sosów. W DD o tym mówili? Czemu masakra?

  • Autor: dagusia_29 Data: 2013-01-08 11:14:07

    A nie lepiej samemu umieszać? Umieszanie sosu to nie jest wielka filozofia.

  • Autor: dostawcy Data: 2013-01-08 11:21:14

    No racja tylko gdybym miał do tego dryg i wiedzę, a nie mam, więc szukam pasjonata, który ma:)

  • Autor: majolika Data: 2013-01-08 11:32:06

    Zainspiruj się sosami  ze Sphinxa.Zwłaszcza zielonym sosem))

  • Autor: JolaFi Data: 2013-01-08 13:47:35

    Przepraszam , ale na mnie nie zarobiłbyś;) . Też dzisiaj oglądałam w porannej telewizji te fryty z sosem i aż słabo mi się zrobiło. Frytki same w sobie są tłuste, a jak jeszcze miałabym polac to sosem majonezowym, to już na maksa byłoby ponad moje możliwości.

    Szkoda ,że nie potrafimy wokorzystywać naszych rodzimych potraw, produktów ...