Forum

Kuchenne porady

babeczki w papierowych foremkach (pilne)

• Autor: Torunianka Data: 2013-03-24 17:31:15

Witajcie. Czy każdą babkę (wielkanocną) mogę upiec w papierowych foremkach? Jestem na warsztatach, jest nas wielu, dlatego chcielibyśmy przygotować mini babeczki dla każdego na "wielkanocne" wtorkowe śniadanie. Proszę o poradę. Pozdrawiam!

• Autor: bonieś Data: 2013-03-24 17:50:55

Nie mam doświadczenia w tym temacie, bo nigdy nie piekłam babeczek w papierowych foremkach, ale znalazłam coś na WŻ Klik.

I jeszcze to Klik W odpowiedzi są komentarze osób, które piekły.

• Autor: lexi27 Data: 2013-03-24 18:03:04

Jeśli dobrze rozumiem chcesz upiec duża ilośc babeczek w papierowych papilotkach ? Mozesz ich użyc pod warunkiem , ze masz blachę do pieczenia z wglębieniemi. (zazwyczaj na 12 sz. ) Jesli wstawisz babeczki do piekarnika tylko w samych papierowych papilotkach, wówczas ciasto się rozleje i zamiast babeczek będziesz miała płaskie placuszki.

Możesz też uzyć silikonowych foremek do babeczek, wówczas nie uzywasz juz papierowych papilotek i nie smarujesz foremek tłuszczem.

• Autor: Ania35 Data: 2013-03-24 20:04:01

W papierowych papilotkach najlepiej piec w specjalnej blaszce z wgłębieniami na babeczki. Jęśli pieczesz w samych papilotkach musisz dać dwie papilotki, inaczej ciasto się wyleje. Oczywiście mimo tych dwóch papilotek babeczki też będą nieco bardziej płaskie i szerokie. Troszkę będą odbiegać od tych, które piecze się w formie. No ale jak nie masz takiej blaszki, to możesz upiec w dwóch papilotkach. Pozdrawiam i życzę udanych wypieków.

• Autor: Torunianka Data: 2013-03-24 23:43:12

Dziękuję, Kobietki. Jak zawsze można na Was liczyć. Właśnie wróciłam ze sklepu z dwiema blaszkami z wgłębieniami. Dziękuję Wam pięknie!

• Autor: lexi27 Data: 2013-03-25 07:34:05

No to super, że mogłyśmy doradzić. 2 blaszki to jednorazowo 24 szt , a to juz duzo :-) Pozdrawiam i zyczę udanych wypieków i Wesołych Świąt !

• Autor: leszek Data: 2013-03-25 15:16:45