Forum

Kuchenne porady

polędwiczki wieprzowe

  • Autor: franitas Data: 2008-03-18 18:41:46

    kupiłam bardzo ładne polędwiczki  wieprzowe i chciałabym "zabłysnąć" jakąś fajną potrawą.Niestety nie mam wielkiego doświadczenia w kuchni i dlatego zwracam się z prośbą bo wiem że można na Was liczyć. Mam tych polędwiczek 15 sztuk(ok. 2,2kg)

  • Autor: Kry Data: 2008-03-18 18:53:14

    http://wielkiezarcie.com/przepis3982.html polecam są pyszne.

  • Autor: franitas Data: 2008-03-18 18:58:20

    bardzo ciekawe i aż się kusi żeby zrobić. Napewno jakąś część moich polędwiczek tak zrobię. Wielkie dzięki

  • Autor: tex55 Data: 2008-03-18 20:20:49

    Jeśli masz ich dużo a tak zapewne jest bo 2,2kg to jakieś ok11 szt. Proponuję byś ponadziewała je albo morelami lub śliwkami i zrobiła w leśnym sosie. Zabejcuje  na około dobę, porób najlepiej okrągłym trzonkiem od łyżki drewnianej wzdłuż polędwiczek dziury w które powciskasz morele, bądź śliwki upiecz to  podlewając winem z dodatkiem rozgniecionych owoców jałowca i paru śliwek luzem. Wyjmij polędwiczki sos zmiksuj przecedź i podawaj w sosjerce. Ja tak robię podaję z warzywami gotowanymi ( malutkie marcheweczki, fasolka,brokuły, kalafior i po kulce ziemniaczków piure. Do tego czerwone wino i kolacja  nawet przy świecach powinna zaskoczyć biesiadników. Pozdrawiam życzę smacznego - przepis ogólnikowy dobór przypraw  pozostawiam w twojej gestii, aczkolwiek pamiętaj , by nie zabić smaku nadmierną ich ilością.

  • Autor: mysha2006 Data: 2008-03-18 20:26:47

    Polecam bardzo smaczne http://wielkiezarcie.com/przepis1609.html

  • Autor: Paola_r Data: 2008-03-18 20:49:43

    A co myślisz o przebiciu polędwiczek bynajmniej-nie-osinowym-kołkiem ;) tylko trzonkiem warząchwi i nadzianiiu polędwiczki obsmażonymi pieczarkami z serem żółtym albo samym serowym rokpolem (Maciej Kuroń), obsznurowaniem polędwiczek lnianym sznurkiem i upieczeniem ?

  • Autor: franitas Data: 2008-03-18 22:21:20